Jump to content

09.09.2007 - GROMBIL treffet i Egersund 2007

CHARLIE
 Share

Recommended Posts

• Replies 173
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Fikk vasket bilen i går, fikk såvidt funnet frem voksen i dag før jeg måtte pakke sammen igjen.....h....etes dritvær.... :?

Håper på ihvertfall en dag med opphold før treffet, går ikke an å komme med bilen full av fugledrit.... :lol

Begynner å nærme seg nå, en dag til på jobb så er det helg igjen.....herrligt..!. :P

Fikk vasket bilen i går, fikk såvidt funnet frem voksen i dag før jeg måtte pakke sammen igjen.....h....etes dritvær.... :?

Håper på ihvertfall en dag med opphold før treffet, går ikke an å komme med bilen full av fugledrit.... :lol

Begynner å nærme seg nå, en dag til på jobb så er det helg igjen.....herrligt..!. :P

:( :( tok en titt på værvarslet  :x :x dette ser ikke lyst ut folkens  :x :x :x

EGERSUND

I dag:

Formiddag Ettermiddag Kveld

12°C  Frisk bris 8m/s 

12°C  Frisk bris 9m/s 

9°C  Laber bris 6m/s 

I morgen:

Formiddag Ettermiddag Kveld

13°C  Lett bris 3m/s 

12°C  Lett bris 4m/s 

12°C  Lett bris 5m/s 

Langtid:

Mandag 10.09 Tirsdag 11.09 Onsdag 12.09

13°C  Frisk bris 8m/s 

15°C  Laber bris 5m/s 

14°C  Lett bris 4m/s 

Varselet sist oppdatert lørdag ettermiddag

VESTLANDET SØNDAG

Stort sett opphold og mulighet for litt sol først på dagen. Tilskyende om ettermiddagen og etter hvert regn. lokalt mye regn i nord. Sørvest til nordvest bris, om kvelden økende til sørlig liten til stiv kuling 15 m/s på kysten. Uendret temperatur.

MELDING FRA METEOROLOGENE

Vindstyrkene

JIPPI!!!!

Bertel O Steen fikk deler på fredag i 15:30 tiden, så Rolf Idar på verkstedet stilte opp idag morges for å skru 600´en sammen midlertidig slik at jeg kan ha den med til Egersund imorgen!!!!! =D> =D> =D> =D>

Er det service eller??? :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy:

håper flest mulig folk dukker opp på treffet så jeg får treffe mercefolket! :D jeg har forresten klart å spre ordet, så foreløpig vet jeg iallefall om 3 stk som dukker opp utenom meg selv på krossmoen :) kan jo være at dem har spredt det videre, og så har dem spredt det videre, og så har vi en god sirkel :P satser på at meterologene tar feil!

:) :) hyggelig at det ordnet seg for deg Charlie  :D :D

Bilen skal jo inn igjen å skrus fra hverandre igjen for videre reperasjon på Mandag da :(. Men den er jo ihvertfall kjørbar.

Skal si du har stått på Smrf!!! Vi trenger slike som deg i klubben vår!!!