Jump to content

09.09.2007 - GROMBIL treffet i Egersund 2007

CHARLIE
 Share

Recommended Posts

• Replies 173
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Forslag til reiserute:

Møtes kl 1200 på Statoil på Forus og reiser samlet til Charlie på Klepp

Går ca en halvtime til Klepp så blir det samling før avreise til Egersund (tar ca 1 time til Egersund, så da har vi god tid.

Til de som bor nærmere Klepp enn Statoil på forus kjører direkte til Charlie eller klepp sentrum så plukkes de med når vi kommer fra Stavanger.

Når er forresten pliktig oppmøte på treffet...???

Til de som ikke vet hvor Klepp er, så er det en utpost (rundkjøring) ca på vei til jæren, som vi bare kjører forbi (Riksvei 44) når vi skal på søndagstur langs forblåste jærstrender... :lol:

meg og en kammerat stiller også da, han meldte seg inn idag/igår som nytt medlem, så vi stiller begge to med hver sin merce, han med w202 og jeg med w124. Jeg/vi bor i egersund, så vi finner dere nok, eller så har nok styret på treffet en plan så vi står samlet! :)

Det er også en mulighet at alle stiller på Dekk 1 Forus klokka 12:00 og kjører i samlet tropp via Ålgård, og møter de som kommer fra Sørlandet på Krossmoen.

Vi bør ankomme torget i Egersund ca 13:00. 

Da er samlingssted og avgang spikret.

Avgang fra Forus Søndag 9. September klokka 12:00.

-Kjører via Ålgård til Biltilsynet sin kontrollplass på Krossmoen, hvor våre kollegaer fra Sørlandet møter oss. Her stiller vi oss opp for en liten fotografering, før vi reiser siste etappe til Egersund.

Avgang fra Krossmoen senest klokka 13:00.

Dere fra Egersund er også hjertelig velkomne, og oppfordres til  å møte oss andre på Krossmoen ca 12:45 hvis det lar seg gjøre!?!

Som nevnt på listen så er vi 19 som er spikret, pluss dere fra Egersund, samt at det har meldt seg 6-7 interesserte utenom som bare kommer til å stille opp på Forus eller Krossmoen. Hvis alt klaffer, så ser jeg ikke bort ifra at det kan dukke opp rundt 30 Mercedeser til slutt!!!!

Er jo som vi har pratet om flere ganger angående deg, Morten - du er blitt fast inventar i Lokallag Oslo siden du har bostedsadresse Jessheim! :P :P :P

Det må jo gå an å ha dobbelt "statsborgerskap"...

M.

Jo, og dobbel medlemskontigent :lol: :lol: :lol:

Begynner virkelig å spøke for 600´en. Den står på Bertel O Steen (som vanlig...) og venter på enda mere deler. Delene som er bestilte skal komme på Fredag, så jeg sitter her å skjelver og er redd at jeg kanskje ikke får bilen igjen til treffet :( :( :( :( :(.

Begynner virkelig å spøke for 600´en. Den står på Bertel O Steen (som vanlig...) og venter på enda mere deler. Delene som er bestilte skal komme på Fredag, så jeg sitter her å skjelver og er redd at jeg kanskje ikke får bilen igjen til treffet :( :( :( :( :(.

Det er leit Charlie , får håpe på det beste twi-twi. Se positivt på det du har jo flere STERNER :) :) Selv om ( Hoved STJERNA trenger litt pleie )  : 8)

:( :( :(  så leit.

Jeg som har gleda meg i et halt år til å se den bilen live  :crybaby:

Vi får be til høyere makter om at det årner seg [-o<

Er jo som vi har pratet om flere ganger angående deg, Morten - du er blitt fast inventar i Lokallag Oslo siden du har bostedsadresse Jessheim! :P :P :P

Det må jo gå an å ha dobbelt "statsborgerskap"...

M.

...for å vinkle annerledes - møter du på Grombil-treff i Egersund Søndag 9. september?  :lol:

Men - er du mye hjemme? Vil du følge med på aktivitetene til Lokallag Stavanger, så skal jeg heller putte deg på listen demmers!

han er i min liste  :lol: