Jump to content

09.09.2007 - GROMBIL treffet i Egersund 2007

Recommended Posts

Tror kanskje du blir den eneste ssom stiller med Gelenderwagen på hele treffet :wink:

.... ja, jeg får for GUDS SKYLD ikke håpe at det er altfor mange som stiller med Gelenderwagen på treffet....!! Mye rekkverk og lite bil på de rammene der....!!  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

• Replies 173
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hei,

håper dere kan ta noen bilder på GROMBILTREFFET får å så  legge

de ut på denne tråden,

slik at vi som ikke kan være med får se  :shock: :shock:

noen av disse grombilene. :D

Blir du ikke med altså....? Hans-Petter blir med, og han og jeg kjører sammen ca kl.09, eller kl.10, søndag formiddag....!

Hei,

håper dere kan ta noen bilder på GROMBILTREFFET får å så  legge

de ut på denne tråden,

slik at vi som ikke kan være med får se  :shock: :shock:

noen av disse grombilene. :D

Blir du ikke med altså....? Hans-Petter blir med, og han og jeg kjører sammen ca kl.09, eller kl.10, søndag formiddag....!

Jeg må desverre jobbe, ække oprativ før 14ende. :( :(

Jeg håper at det jobbes EKSTRA MYE med å få til en SENTRAL plass for årets Stjerne-deltakere - det var litt kjipt ifjor da vi parkerte så langt inn som det var mulig å komme på det området vi var på!

Jeg håper at det jobbes EKSTRA MYE med å få til en SENTRAL plass for årets Stjerne-deltakere - det var litt kjipt ifjor da vi parkerte så langt inn som det var mulig å komme på det området vi var på!

Dette er jo en av grunnene til at vi har fått mulighet til å reservere plass dette året.

Håper fortsatt på flere deltakere, så det er bare å gi beskjed!! Jeg rekner med at jeg bestiller plasser i midten av uken!!

Skal ta en oppsummering senere ikveld.

Sånn som det ser ut nå så blir 2 stk på jobben også med på treffet. Han ene har en 190E, og han andre kjører den 300 TDTen som jeg bygde om til E500 look.

Dette er jo en av grunnene til at vi har fått mulighet til å reservere plass dette året.

Håper fortsatt på flere deltakere, så det er bare å gi beskjed!! Jeg rekner med at jeg bestiller plasser i midten av uken!!

I fjor reserverte vi også plass.....

....I fjor reserverte vi også plass.....

På dette treffet er vi deltakere, og dermed kan ikke vi bestemme hvordan arrangørene vil ha plasseringen.

Men, jeg har ihvertfall reservert 20 plasser til MBE. Arrangøren har lovet å prøve å gi oss ordentlige plasser, så får vi se! Dette går nok bra :wink:

OPPSUMMERING

De som stiller til nå er følgende; 

Bil  1     Charlie

Bil  2     Charlie

Bil  3     Charlie

Bil  4     Charlie

Bil  5     Rune på Dekk1 Forus

Bil  6     Tim på Dekk1 Forus

Bil  7     George/Cili

Bil  8     Roar (Brøl)

Bil  9     Bjørn

Bil 10    Terje (Røyskatten)

Bil 11    Frode

Bil 12    Bernt

Bil 13    Aleks

Bil 14    Roger (MBKickeren)

Bil 15    Hans Petter

Bil 16    Enebakk

Hvis det er noen av dere som ikke kan komme likevel, så vennligst meld avbud så fort som mulig.

Disse har meldt ifra om at de ikke kommer;

-Jens (Honore)

-Geggi

-Thomas (Nygård)

-Espen (Bryne)

Ellers er fortsatt håpet om 20 biler oppnåelig. Vennligst gi lyd fra dere hvis dere har lyst å bli med på Vestlandets beste biltreff, og samtidig promotere MBE.

Minner om at treffet går av stabelen

søndag 9. September klokken 14:00.

Vi må nok ankomme Egersund en liten time før, slik at vi får linet opp bilene våre i god tid.

Blir nok et HEFTIG KAOS når alle deltakerene skal parkeres på torget i timene før treffet starter :lol: :lol: :lol:.