Jump to content

09.09.2007 - GROMBIL treffet i Egersund 2007

CHARLIE
 Share

Recommended Posts

Bestill plass til 10-12 biler Charlie, det er fortsatt flere som er på ferie så jeg gjør faktisk regning med at noen av de som ikke har gitt lyd i fra seg ennå også blir med.... :P

Ikke noe problem det, Frode. Men hvis det er flere som vet noe litt kjapt, så gi beskjed så fort som mulig.

• Replies 173
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Så flott =D>. Da er vi jo 7-8 biler (inkludert mine 3).

Blant de 7-8 var vel jeg også - eller er jeg blant de 10-12 nå? :P

Satser på at jeg drar bortover - er satt av i planen her - såfremt det ikke er noe annet som krasjer!!

Jeg talte 7-8 biler alt etter om George og Cili kjører en eller to biler. Slik jeg ser det blir vi 8-9 biler med deg Roger!! Så har vi jo Roar og Bjørn som har bekreftet mer eller mindre!? Da er vi oppe i 11-12 biler til nå ja 8)

Veldig synd ikke du kunne være med Espen, men du får ha en god ferie i England. Ikke glem at de kjører på feil side av veibanen da..... :lol: :lol: :lol:

Flere som henger seg på?? Blåsmurfen? Johnny? Jens? Geir? Thomas? m.fl.

veldig stor sjans for at jeg også tar turen oppover :P

...jeg trengte jo følge oppover - så derfor var det ikke vanskelig å overtale Hans Petter heller!!  :lol:  :lol:  8)

Da er vi jo 12-13 biler til nå!!! Dette begynner jo å ligne noe :mrgreen:

Klarer vi å stille 15-20 biler???

Det må da vel være mulig....?

Skulle ikke du Enebakk også flytte til landets beste vestkant??

Det skal jeg 8)

flytter vell nedover i slutten av neste uke :D

jeg blir gjerne med, men jeg har ikke så veldig strøken bil skal bare ha med Geländewagen min til Stavanger.

Hva er treff avgiften?

Ifjor kostet det ingenting, og jeg har ikke hørt snakk om noe treff-avgift i år heller. I så tilfelle så blir det nok ikke mer enn en femtilapp eller noe sånt. Det er jo utdeling av pokaler, så det kan være at de kanskje vil ha noen kroner for å dekke inn dette?? Men som sagt, jeg har ikke hørt noe om at det kommer til å koste noe som helst.

Hadde vært VELDIG gøy om du også hadde blitt med Enebakk. Tror kanskje du blir den eneste ssom stiller med Gelenderwagen på hele treffet :wink:

Etter mitt regnskap så blir vi da 13-14 biler foreløpig!

Me kommer rett fra Skien til dette her så blir bare en bil fra oss  :D

Da er vi 13 biler totalt foreløpig :thumbright: :thumbright: :thumbright:.

Dette treffet arrangeres midt på torget i Egersund sentrum, så her er det absolutt mulig å ta med hele familien. Her kan det legges opp til en veldig fin familiedag, kombinert med et av de største biltreffene i distriktet.