diy Posted April 16, 2021 Share Posted April 16, 2021 Fant denne ved pedalene, noen som vet hva det er? Ser ingenting som mangler. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simen Arntsen Posted April 16, 2021 Share Posted April 16, 2021 Det er ein "mutter" med m6 gjenger, ser det ut som. Brukt til å halde på plass eit deksel, teppe, e.l. vil eg tru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diy Posted April 16, 2021 Author Share Posted April 16, 2021 Det er ikke gjenger i den. Har demontert div. innredning tidligere, men ikke sett noe slikt som denne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slippern Posted April 17, 2021 Share Posted April 17, 2021 Ser ut som den skal være til dørkmatten, mangler selv en på sjoførsiden.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted April 18, 2021 Share Posted April 18, 2021 Uten at jeg husker helt hvor, mener jeg at denne er til panelet under dashbordet - erindrer svakt at den skyves på plass etter montering, sånn ca midt på tror jeg.. 🤔 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diy Posted April 22, 2021 Author Share Posted April 22, 2021 Takk. Finner ingen steder der den kan monteres. Ellers er vel alle plastdeler som holder innredning av svart farge? Dørmatter er den ikke for, de holdes av svarte "trykk-knapper". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted April 22, 2021 Share Posted April 22, 2021 (edited) Fant dette bildet hvor den gule pilen peker på hvor den skal være: Kilde: pelicanparts.com Edited April 22, 2021 by Sven Håkon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diy Posted April 25, 2021 Author Share Posted April 25, 2021 Mange takk Sven Håkon! 👍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts