Petter. Posted April 13, 2021 Share Posted April 13, 2021 Hei! Jeg har hatt denne i noen år, og lurer på en ting som jeg ikke har funnet ut av. Jeg har ett stor soltak, noen har kalt det "makrelltak" o.l. Er dette ettermontert? Kom w110 kun med kasset-soltak? Har sett lignende på en ponton, men ikke w110. Jeg finner heller ikke mitt spesifikke chassinr (11011012353996) i EPC, blir kun henvist til generell informasjo rundt w110. Legger ved noen bilder. Mvh Petter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted April 13, 2021 Share Posted April 13, 2021 Dette er nok ettermontert. Fant en prisliste fra 1968, og der er det beskrevet kun stål skyvetak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted April 16, 2021 Share Posted April 16, 2021 Så kul bil 😃 Du skal være glad du har dette spør du meg, det er jo deilig med digert soltak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter. Posted April 16, 2021 Author Share Posted April 16, 2021 Takk for svar! Jeg har tenkt meg at dette er ettermontert, men liker utseende med det👍 Ville bare høre om noen hadde mer info enn det jeg greide å oppdrive Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harald Posted April 22, 2021 Share Posted April 22, 2021 Fin bil. W110 kom kun med stålskyvetak originalt, men en del har ettermontert "faltdach". Google "Heckflosse faltdach" så finner du flere bilder. Ser av chassisnummeret at det er automat, noe som er ganske sjeldent i 200D. Vi vil gjerne se flere bilder, også innvendig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter. Posted April 22, 2021 Author Share Posted April 22, 2021 Takk for infoen, Harald! Jeg skal ta flere bilder etter jeg har fått den ut av vinterlagring og klargjort👍🏻 Tipper om en mnd tid ca. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts