Erik560 4 Posted March 29 Share Posted March 29 Hei, så dette når jeg var under bilen en tur. Det kan se ut som om det mangler en brakett på undersiden, mellom festet og den store skiven, men etter et søk på Google ser det ut som om det skal være slik, bortsett fra den store glipen. Det betyr i tilfellet at gummiforingen hviler løst oppi festet. Kan det være riktig? Bolten lar seg ikke stramme, sitter bom fast. Quote Link to post Share on other sites
Jan S 28 Posted March 29 Share Posted March 29 Her er link som viser hvordan dette skal se ut. Vanskelig å se ut fra bildet hva som mangler. Muligens del 14? Quote Link to post Share on other sites
Jan S 28 Posted March 29 Share Posted March 29 Linken: http://benzcat.com/1/fg/560/575/107048/0/33/010#sec_32 🤣 Quote Link to post Share on other sites
Erik560 4 Posted March 29 Author Share Posted March 29 9 minutes ago, Jan S said: Her er link som viser hvordan dette skal se ut. Vanskelig å se ut fra bildet hva som mangler. Muligens del 14? Hei Jan S. Linken mangler. Jeg fant dette bildet på nettet. Har også sjekket med div delelister, og det mangler et stykke som skal forbinde/låse gummiforingen til forakslingen. For meg ser det ut som om bilens ramme hviler løst oppi festene. Delen merket med rødt mangler. Quote Link to post Share on other sites
Erik560 4 Posted March 29 Author Share Posted March 29 Hei igjen, takker for link. Ser ut som jeg mangler "koppen" som står på akslingen. Den er ikke nummerert. Quote Link to post Share on other sites
Erik560 4 Posted March 29 Author Share Posted March 29 Ser ut som samme del som jeg har merket med rød pil på tegningen. Quote Link to post Share on other sites
Jan S 28 Posted April 3 Share Posted April 3 Fant du ut hva som manglet? Ikke lett å se fra bildene ..... Quote Link to post Share on other sites
Erik560 4 Posted Tuesday at 03:53 PM Author Share Posted Tuesday at 03:53 PM Vet sannelig ikke om det er noe som mangler. Har fått svar fra folk på forumet Sternzeit som sier det ikke mangler noe, men at der kun er utslitte. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts