skikar Posted September 3, 2020 Share Posted September 3, 2020 (edited) Takk for medlemskapet. Her er litt info om bilen min Bilen er solgt ny i Tyskland 1994 og ca ett i Tyskland ble den solgt videre til Japan, der den har levd fram til desember 2019,bilen ble solgt til bilforhandler i Dubai og jeg kjøpte denne fra dem. Bilder er fra Dubai Bilen kom til Norge i slutten av februar 2020. Mitt tråd hos 500ebord usa https://www.500eboard.co/forums/threads/skikar.14267/ Edited September 3, 2020 by skikar 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 4, 2020 Share Posted September 4, 2020 En bereist fin bil 😀👍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Kåre Isdal Posted September 5, 2020 Share Posted September 5, 2020 grom langreist bil, med god historie. dette er min drømmebil. gleder meg til å sjå meir til denne. denne har ikkje sett mykje regn nei. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skikar Posted September 5, 2020 Author Share Posted September 5, 2020 (edited) Takk Denne har fått mye sol, bilen er nesten rustfri, noen flekker her og der. Jeg har skifte mange deler på denne siden den kom til Norge Utført service Skiftet øvre ledningsnett motor, mange sensorer fra Mercedes Skiftet div vakumslanger Bærearmer foran endeledd styrestag Plugger og plugg kabler og div. Grundig vask og polering Edited September 5, 2020 by skikar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skikar Posted September 5, 2020 Author Share Posted September 5, 2020 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skikar Posted September 5, 2020 Author Share Posted September 5, 2020 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skikar Posted September 5, 2020 Author Share Posted September 5, 2020 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skikar Posted January 9, 2021 Author Share Posted January 9, 2021 Lenge siden jeg oppdaterte her Litt fram og tilbake med Statens vegvesen så har jeg endelig fått skilt på bilen. Fikk Mercedes E500 limited i vognkortet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skikar Posted January 9, 2021 Author Share Posted January 9, 2021 Har demontert trim lister dører og dashboard får sende til restaurering i Polen. Noen i Japan har prøvd å legge klarlakk på midtre konsolen Fant denne firmaet https://renowacja.wixsite.com/renowacja/kopia-mercedes-w111-palisander-1 Sola har blekket ut fargen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skikar Posted January 9, 2021 Author Share Posted January 9, 2021 Bilen er blitt demontert for hel lakkering Fant veldig lite rust Demontering og vask måtte til Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skikar Posted January 9, 2021 Author Share Posted January 9, 2021 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skikar Posted January 9, 2021 Author Share Posted January 9, 2021 Fant litt overflate rust i framkant av panser sandblåst og grunnet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skikar Posted January 9, 2021 Author Share Posted January 9, 2021 Deler som har kommet fra Tyskland Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Hagen Posted January 9, 2021 Share Posted January 9, 2021 Bra jobba. denna blir nokk nydelig. Selv om den så steike bra ut før du begynte. Drømmebil detta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skikar Posted January 9, 2021 Author Share Posted January 9, 2021 Tusen takk Gunnar Panser tak og koffertlokk har blitt lakkert en gang i tiden i Japan Arbeid var ikke 100 % Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Posted January 10, 2021 Share Posted January 10, 2021 Lakkering i Norge?! Det er sjelden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skikar Posted January 10, 2021 Author Share Posted January 10, 2021 Bilen blir lakkert hos Ski Karosseri&Autoservice As Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted January 14, 2021 Share Posted January 14, 2021 Fint prosjekt! Ser du har hatt en raus julenisse på besøk i år 😀👍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skikar Posted February 13, 2021 Author Share Posted February 13, 2021 (edited) Liten oppdatering her Bilen er klar for lakkering Bilen blir lakkert i orginal fargen Saphirschwartz 009 Bilen fikk fyller to ganger så ble den slipt ned for å en bra utgangspunkt før lakkering Edited February 13, 2021 by skikar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skikar Posted February 13, 2021 Author Share Posted February 13, 2021 Panser og koffertlokk smt kanter på forskjermer er blitt lakkert slik det kom fra fabrikken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skikar Posted February 13, 2021 Author Share Posted February 13, 2021 Bilen er lakkert, men dører og panser er igjen og små deler 😀 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HenningN Posted February 13, 2021 Share Posted February 13, 2021 Spennende prosjekt Beholder du original fargen? Sent fra min SM-G973F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skikar Posted February 13, 2021 Author Share Posted February 13, 2021 (edited) Hei Tusen takk Ja beholder orginal fargen lakk kode 009 Saphirschwartz 009 Edited February 13, 2021 by skikar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted February 16, 2021 Share Posted February 16, 2021 Deilig med nylakkert bil 😃 litt nærvepirrende men 🙈 skal bli moro å se den klar. Nydelig farge! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skikar Posted February 18, 2021 Author Share Posted February 18, 2021 Lakkerte innvendig bagasjerommet med body paint 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts