T.Vårlid 3 Posted July 19, 2020 Share Posted July 19, 2020 MBE Jubileumstreff 18-20 september på flotte Høiland Gard i Årdal, Rogaland. Her blir det god stemning og mye gromme biler, meld deg på, enten med overnatting eller bare for lørdagen! https://mercedesbenzentusiastklubb.portal.styreweb.com/arrangement/ArrangementSession2?ID=P9zzOA 1 Quote Link to post Share on other sites
Stian 104 Posted July 23, 2020 Share Posted July 23, 2020 Påmeldt! 1 Quote Link to post Share on other sites
Arnfinn 10 Posted August 9, 2020 Share Posted August 9, 2020 Påmeldt😎 Quote Link to post Share on other sites
Frode 4 Posted August 31, 2020 Share Posted August 31, 2020 Påmeldt.!. Quote Link to post Share on other sites
Frode 4 Posted September 1, 2020 Share Posted September 1, 2020 Nå begynner det å bli veldig godt med folk som har meldt seg på til treffet, men det er fortsatt plass til noen til.! Påmeldingsfristen er nå utsatt noen dager slik de som ikke har fått meldt seg på kan gjøre det nå. Husk at det ikke lar seg gjøre å bare møte opp..... Quote Link to post Share on other sites
Jonskre 0 Posted September 18, 2020 Share Posted September 18, 2020 Nå begynner det å bli veldig godt med folk som har meldt seg på til treffet, men det er fortsatt plass til noen til.! Påmeldingsfristen er nå utsatt noen dager slik de som ikke har fått meldt seg på kan gjøre det nå. Husk at det ikke lar seg gjøre å bare møte opp.....Hei. Har ikke fått meldt meg på, men er det mulig å ta turen for å kikke på utstilte biler? Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to post Share on other sites
Sven Håkon 68 Posted September 23, 2020 Share Posted September 23, 2020 Tusen takk for et utrolig bra gjennomført treff! 🙌 1 Quote Link to post Share on other sites
Stian 104 Posted September 23, 2020 Share Posted September 23, 2020 Fantastisk helg!! Quote Link to post Share on other sites
Arnfinn 10 Posted September 27, 2020 Share Posted September 27, 2020 Fint bilde av baken min når eg teipa innsuget😂. det funker forøvrig helt fint enda🥳 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts