Mbtrac700k Posted July 19, 2020 Share Posted July 19, 2020 Noen som vet hvordan jeg tar ut sperren i 4 gir på mb track 700k? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Sørensen Posted August 31, 2020 Share Posted August 31, 2020 Dette er første gang jeg har sett at det har kommet noe om MB Trac her på dette forumet, så jeg er nok redd for at det er lenge mellom hver gang det er noen innom her med kunnskap om disse fine traktorene. For min egen del har jeg kjørt mye både MB Trac og Unimog, uten at jeg har ervervet meg noe teknisk kompetanse om de. Men det kan jo hende at det er noen her som kan hjelpe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toalmar Posted August 31, 2020 Share Posted August 31, 2020 Har du vært i kontakt med Normog på Fetsund? Hvis ikke ring dem og hør, du når dem på 63 88 70 00 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts