HolgersEN Posted August 5, 2007 Share Posted August 5, 2007 Hørres ud som ein "Helmaks" plan dette Roger Eg e klar så et egg for og turan nerøve det blide sørland nå!!!!!!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted August 6, 2007 Share Posted August 6, 2007 Kor på sørlandssenteret bler me ståanne??? oppe me hovedinngangen eller med mc donalds eller en annen plass???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans-Petter Posted August 6, 2007 Share Posted August 6, 2007 plassern er inni hjørne til venstre for sørlandsparken når du ser den forfra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted August 6, 2007 Share Posted August 6, 2007 Kor på sørlandssenteret bler me ståanne??? oppe me hovedinngangen eller med mc donalds eller en annen plass???? Som Hans Petter sier... Tvers over Elkjøp, mot Skeidar.. Så det blir på venstre side av Sørlandssenteret - når du står og ser rett på det fra Elkjøp... Og nærmest mulig veien fra Elkjøp... Tog du`an? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted August 6, 2007 Share Posted August 6, 2007 Eg tttttttttttttttttttttog ann Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted August 7, 2007 Share Posted August 7, 2007 Får fyra på navigasjonen vis iche hehe, skriva inn parkeringå på Sørlandssenteret Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted August 8, 2007 Share Posted August 8, 2007 Da er enda mer avklart og bekreftet! Jeg har bestilt og dere får utlevert 15 kg rykende ferske reker fra Finny Sirevåg på Flekkerøy Fiskemottak, når vi kommer fram etter cruise-turen.... Hans Petter fra Arendal kjøper inn loff og majones i passende mengder.. Rægår, loff og majones blir spandert treff-deltakerene i sin helhet av MBE Styret. Jeg håper dere får et knalltreff - husk å ta bilder! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted August 8, 2007 Share Posted August 8, 2007 Roger, du får ha go tur til Stockholm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted August 8, 2007 Share Posted August 8, 2007 Roger, du får ha go tur til Stockholm He he... Tusen takk! Gleder meg VELDIG til turen min, jeg også!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans-Petter Posted August 9, 2007 Share Posted August 9, 2007 sjønner ikke det grrr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenE Posted August 9, 2007 Share Posted August 9, 2007 Ser ut som jeg må skuffe deg Roger... Trakk korteste strået på jobb i dag og blir sendt til Italia på lørdag ei ukes tid. Får ha rekene til gode! M. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted August 9, 2007 Share Posted August 9, 2007 Ser ut som jeg må skuffe deg Roger... Trakk korteste strået på jobb i dag og blir sendt til Italia på lørdag ei ukes tid. Får ha rekene til gode! M. God tur Morten! Selv drar jeg litt lenger ØST - Er ikke mange timene igjen så letter flyet fra Kristiansand Lufthavn Kjevik! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans-Petter Posted August 11, 2007 Share Posted August 11, 2007 hjertlig takk for oppmøte fra alle som kom dette va mitt første treff som jeg har vært på og jeg var ganske fornøyd. dere er en god gjeng å komme i prat med. bare hyggelige folk så jeg for slenge inn de få bildene jeg fikk tatt Charlie fikk på litt mere BLING og her sto vi å høre på en V12 ruses:D og når vi reiste fra Flekkerøy sååå tittet sola frem:P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted August 12, 2007 Share Posted August 12, 2007 En stor takk til Hans Petter også som var arransjør på selve treff dagen Var et kjekt treff med masse lått og løye Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted August 13, 2007 Share Posted August 13, 2007 ++++ MASSE goe ræge, litt for mye kansje??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans-Petter Posted August 13, 2007 Share Posted August 13, 2007 jeg vil gjerne takke Roger som ordna alt og takke for et fint treff.. håper det kan gjentas:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted August 14, 2007 Share Posted August 14, 2007 Jauda... må takka Roger og ja, glemte det ud i farten... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viper Posted August 14, 2007 Share Posted August 14, 2007 Var 6 biler alt som møtte opp? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted August 14, 2007 Share Posted August 14, 2007 Nei, vi var så mange som sju. Så det var jaggu godt Roger hadde bestillt 15 kg reker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted August 14, 2007 Share Posted August 14, 2007 Nei, vi var så mange som sju. Så det var jaggu godt Roger hadde bestillt 15 kg reker. Ha ha ha... Den opptellingen jeg hadde fra trådene her, så svarte det seg jo... Var jo SÅ mange som hadde gitt tilbakemelding her om at de planla å dra...!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted August 14, 2007 Share Posted August 14, 2007 Konne innvitert halle Flekkerøy på reker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted August 14, 2007 Share Posted August 14, 2007 Konne innvitert halle Flekkerøy på reker ...mobbing på gang....? Hmm!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted August 14, 2007 Share Posted August 14, 2007 HEHE Neida, me hadde fest middag me stilte opp vert fall Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted August 15, 2007 Share Posted August 15, 2007 Konne innvitert halle Flekkerøy på reker Vi prøvde jo så godt vi kunne... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted August 15, 2007 Share Posted August 15, 2007 La meg forresten nevne at vi hadde noen kreative ideer til hvor vi skulle gjøre av resten av rekene... hehe... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts