_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted May 7, 2020 Share Posted May 7, 2020 Leter litt etter kontrollseddel for EU kontroll. Men er det den som er 53 sider? Tenkte jeg kunne prøve på null feil med neste bil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diy Posted May 12, 2020 Share Posted May 12, 2020 https://www.vegvesen.no/kjoretoy/Eie+og+vedlikeholde/for-verkstedbransjen/utfore-periodisk-kjoretoykontroll Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted May 13, 2020 Author Share Posted May 13, 2020 Ja, det er den siden jeg la ut bilde av over her. Tenkte kanskje jeg hadde oversett en enklere tabell å gå ut ifra, men ser ut som om den er 53 sider lang Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diy Posted May 13, 2020 Share Posted May 13, 2020 Sorry, forumet bruker lazyload som gjør bildene usynlige i noen nettlesere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts