Jump to content

Jarle sin -06 W221 S600L/S65 AMG

Jarvarix
 Share

Recommended Posts

• 2 months later...

Har hatt en liten rakle lyd fra eksosanlegg ei stund og klarte ikke å finne feilen. Har bytta alt av oppheng, da det virket som det var årsaken. Men er der fremdeles, er kun når man slipper gassen og turtall går fra 2000 og ned til 1000.

Har lest på et par forum at det kan være cat'en, at innmaten løsner. Noen som har no formening rundt dette? Og evt noen å anbefale på innsveising av ny?

Hva med dissa blanke varmedekslene over eksosanlegg? De er ofte festet med muttere som har liten anleggsflate. Man ser ofte at litt korrosjon på den blanke plata rundt mutteren gjør at mutteren faktisk ikke fester plata. Kan gi resonans 

Etter mye dunking og banking under, tror jeg at jeg fant synderen. Virker som det er ørlite slark i nivåsensoren på venstre bak som lager lyd.😳

Hatt på litt fett, så får vi se.

Ellers har jeg nå skifta begge co2 sensorer, etter at jeg fikk feilkode på en. Skifta bensinfilter og oljeskift på motor igjen.

Liker å ha ting på stell.

Fikk også montert aux in i hanskerommet, og en Bluetooth adapter. Så får jeg spilt av musikk fra mobilen også.😁

• 1 month later...