Jump to content

2010 B klasse 180 CDI mister motorkraft

mubkap
 Share

Recommended Posts

Hei! 
Bilen mister litt, men merkbart motorkraft ved full pådrag. Dette skjer typisk mellom 2500 og 3500 omdreininger. Den er kjørt 175.000 km, ellers helt fint motor og girkasse. Noen forslag til hva jeg bør gjøre? Takk på forhånd!

Exhaust back pressure sensor er berre å bytte først som sist, dei har si levetid, kostar nokre hundrelappar hos BOS. Når denne sviktar får du symptom som du skriver.

Den andre kjenner eg ikkje, men det kan og vere følgefeil av den første.

Back pressure står på eksosen på motoren, men usikker på kor på din bil. Den er på bil med DPF.

Slik ser den ut: https://www.eurodel.no/sensor-avgasstrykk-metzger-0906274?utm_source=shopello_no&utm_medium=cpc&utm_campaign=shopping&utm_term=diverse-459&utm_content=Cj0KCQiAkKnyBRDwARIsALtxe7jB42uZVGjL0mqqZunf3yjvetXMONtpfahP7w9Z5iEcpl0Gxd8FXz0aAodBEALw_wcB&gclid=Cj0KCQiAkKnyBRDwARIsALtxe7jB42uZVGjL0mqqZunf3yjvetXMONtpfahP7w9Z5iEcpl0Gxd8FXz0aAodBEALw_wcB

Du må ha 27mm lang sekskantpipe, evt nøkkel, avhengigav tilkomst.

Det er forskjellige utgavar av denne sensoren, og dei kan ikkje alltid brukast om kvarandre. Kan sjekke delenummer på rammenummer, om du har langt til nermaste BOS.

Den andre kan tenkast står rett på eksoen i samband med DPF, men eg veit ikkje.

Var innom BOS i dag, den koster 1690 kroner inkludert mva. Synes det var litt stivt
Fikk ikke delenummer eller annen informasjon om type sensor som passer bilen min ettersom han jeg snakket med "lever av å selge deler". Det skal jeg selvfølgelig respektere.