Jump to content
Robert M

Seig C220 CDI 2000 (w202)

Recommended Posts

Hei, Er virkelig 220 CDI 125 hk w202 så lat som min er? Den går rolig opp til 2500 omdr og sen begynner det og skje litt mer. Er det så dem er eller er de noe som er gærnt, Har lest ut feilkoder og der er det i gen på motor? Det er liksom ikke noe liv fra bunn av uten det kommer seinere? Noen som vet noe om dette? Mvh 

Bilen har vel gått sine mil, så då er det ikkje utenkeleg med tett katalysator, tett innsugsmanifold, tett luftfilter, nedsota dyser, osv.. Då blir ein kvar motor litt daff på lavt turtall.

Er det ikke ofte et problem med at disse dieselmotorene soter igjen p.g.a. EGR-ventilen? Jeg mener det har vært skrevet om det tidligere, forsøk noen avanserte søk her i forumet.

Med vennlig hilsen, Olaf

(som har en ML 270 cdi som sikkert møter samme skjebne etterhvert...)

ALLE nyare turbodiesel har problem med nedsoting av innsug.

Grunnen til dette er at det alltid vil bli litt olje i innsuget, (frå veivhusventilasjon?) og når EGR opnar, blandar oljen seg med sot frå eksosen. Denne blandinga legg seg på veggane i innsugsmanifolden som ei seig, asfaltlignande guffe.

Over tid blir dette så tjukt lag, at arealet i kanalane blir sterkt redusert. Då blir luftmengda du får inn i motoren tilsvarande redusert, som resulterer i dårlegare drag, spesielt på lavt turtall, og mykje svart røyk.

Det er lett å sjå om dette er tilfelle. EGR-ventil står direkte på manifold, og det er ein slange inn på ventilen.

Ta av slangen og sjå korleis det ser ut inni. Det er nok eit ganske tjukt lag med guffe der.

Simen, Er dette noe du har erfaring med på denne motorn eller er det bare generellt? Fordi jeg har misstanke om at du bara skriver generelle svar, Sefulgelig har jeg sjekket dette opp og det er i orden med det du beskriver? 

Angåande nedsoting av innsug er det generelt på så godt som alle turbodieselmotorar med EGR, fordi det ikkje er fysisk mulig å unngå når olje og sot blir blanda. Dette er ikkje et problem som oppstår spesielt på denne motoren, men etter ein del tusen km blir det problem på denne, som på dei fleste andre.

I tillegg til punkta eg nemner i første innlegg, er dette generelle punkt som gjeld dei fleste motorar, inkludert MB-motorar.

Generelt er dårlig bunndrag ofte forårsaka av dårleg luftgjennomstrømning, enten på innsuget eller eksosen, så det er naturlig å starte med å sjekke, uavhengig av kva motor du har. Og på din motor er det nemnte punkt som kan vere begrensande. Hadde eg svart heilt generelt hadde eg vel nemnt DPF og, men det har ikkje du på din bil, og då var jo ikkje det poeng i å skrive.

Viss du selfølgelig har sjekka innsug, katalysator, luftfilter og dyser, så ville det vore greitt å nemnte i første innlegg. Fjerndiagnose over internett er dessverre ikkje så lett.

Min OM611 hadde et lag på over 1 cm på heile innsida av manifolden... Demonterte og vaska ut alt, ny bil etterpå.

Følgefeil med netsoting av innsug kan og vere at spjeld i innsuget har sett seg fast, som, avhengig av posisjon, kan sperre inntil halve innsugskanalen på kvar sylinder.