Jump to content

Terje & Håkon’s X164 og Volvo V70

HolgersEN
 Share

Recommended Posts

5 hours ago, Toalmar said:

De er fine de nye Kabe vognene. Går ut i fra du er fornøyd med den nye.

Er utrolig godt fornøyd med den nye vogna. Selv med bad på hele vognas bredde bak, sengene bak bakre boggihjul så er den 100% stabil bak bilen. Så Kabe kan virkelig lage gode vogner både kvalitetsmessig og kjøremessig👌😃

Hadde en helt tilsvarende variant av Hobby  for noen år siden og den var helt grusomt ustabil og kjøre med uten 100+ kg kuletrykk. Selv da var den ustabil😳

Er slik folk sier i campingmiljøet. En gang Kabe, alltid Kabe og det samme gjelder Mercedes. En gang Mercedes alltid Mercedes. S212’en er en helt fantastisk trekkbil😃🏁🚗🚃💨💨💨

• Like 1

• 3 weeks later...

Jeg blir ofte trist når jeg kjører bak moderne biler med led'er som er gåene. Synes så forferdelig godt, og man legger merke til det med en gang. Blir ikke det samme på en gammel bil, for der vet man det er bare å svinge innom en bensinstasjon og bytte ei pære. 

Godt jobba.

2 hours ago, tommern57 said:

Jeg blir ofte trist når jeg kjører bak moderne biler med led'er som er gåene. Synes så forferdelig godt, og man legger merke til det med en gang. Blir ikke det samme på en gammel bil, for der vet man det er bare å svinge innom en bensinstasjon og bytte ei pære. 

Godt jobba.

Enig der. Det ser ikke mye bra ut når det mangler noen LED dioder. Ser «jalla» ud😆😅 Så va gått å få det fiksa. Takk for det😃

• HolgersEN changed the title to Terje & Håkon’s X164 og Volvo V70