Jump to content

Terje & Håkon’s X164 og Volvo V70

HolgersEN
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...
On 2.5.2022 at 14.48, Stian said:

Jeg vet ikke om du har sett det, men du har en bitteliten greie på taket.

Sånn på størrelse med en folkevogn. Skal den være der, eller har du bare glemt den? 😁

Hører den henger oppå der, men klarer ikke å riste den av meg😆😅😂

Større bil man har, mer drar man med seg. Så har funnet ut at den kan være grei å bruke når me e på camping. Slenge oppi fortelt og diverse ræl😆

On 2.5.2022 at 15.22, tommern57 said:

Den greia du har frampå panseret, hvilken erfaring har du med den? Ser mange som har dissa "panserspoilere". men har egentlig aldri hørt noen har sagt noe om det

Har den i grunnen på kun fordi me syns det er litt stilig. Men funksjonen skal vel være å beskytte panseret mot steinsprut sies det, men om en virker mot det. Har jeg ikke peiling på😋

3 hours ago, tommern57 said:

Ok, bare spør. Har hørt mange som ikke har hatt sånn som mener det hjelper mot det meste, men aldri hørt noe fra de som har sånn

Er lov og spørre👏😃 Men som sakt, merker ikke noe forskjell etter vi monterte den. Men eg trodde bare den skulle beskytte panseret mot steinsprut😅

20 hours ago, tommern57 said:

Ok, bare spør. Har hørt mange som ikke har hatt sånn som mener det hjelper mot det meste, men aldri hørt noe fra de som har sånn

De blir jo kalt bugshield/bug deflector på engelsk så må jo være en grunn for det.

Har hatt endel US biler med sånn, dog med noe mer egenskaper til å lede bort lufta da den har en liten vipp istedet for å være helt jevn med panseret

Sånn ca;

E8392841-086F-4085-9894-E69656041EF1.jpe

Om den faktisk har noe effekt har jeg faktisk ikke tenkt over, men trengte sjeldent å vaske ruta på denna hvertfall

• 3 weeks later...