tommern57 Posted May 2 Share Posted May 2 Den greia du har frampå panseret, hvilken erfaring har du med den? Ser mange som har dissa "panserspoilere". men har egentlig aldri hørt noen har sagt noe om det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted May 14 Author Share Posted May 14 On 2.5.2022 at 14.48, Stian said: Jeg vet ikke om du har sett det, men du har en bitteliten greie på taket. Sånn på størrelse med en folkevogn. Skal den være der, eller har du bare glemt den? 😁 Hører den henger oppå der, men klarer ikke å riste den av meg😆😅😂 Større bil man har, mer drar man med seg. Så har funnet ut at den kan være grei å bruke når me e på camping. Slenge oppi fortelt og diverse ræl😆 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted May 14 Author Share Posted May 14 On 2.5.2022 at 15.22, tommern57 said: Den greia du har frampå panseret, hvilken erfaring har du med den? Ser mange som har dissa "panserspoilere". men har egentlig aldri hørt noen har sagt noe om det Har den i grunnen på kun fordi me syns det er litt stilig. Men funksjonen skal vel være å beskytte panseret mot steinsprut sies det, men om en virker mot det. Har jeg ikke peiling på😋 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted May 14 Share Posted May 14 Holder den ruta noe reinere? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted May 15 Author Share Posted May 15 14 hours ago, tommern57 said: Holder den ruta noe reinere? Ikke som jeg har lagt merke til😅 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted May 15 Author Share Posted May 15 Nyvaska bil på hytta er aldri feil👌😃🏁🚗💨💨💨 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted May 15 Share Posted May 15 Ok, bare spør. Har hørt mange som ikke har hatt sånn som mener det hjelper mot det meste, men aldri hørt noe fra de som har sånn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted May 15 Author Share Posted May 15 3 hours ago, tommern57 said: Ok, bare spør. Har hørt mange som ikke har hatt sånn som mener det hjelper mot det meste, men aldri hørt noe fra de som har sånn Er lov og spørre👏😃 Men som sakt, merker ikke noe forskjell etter vi monterte den. Men eg trodde bare den skulle beskytte panseret mot steinsprut😅 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MercedesW124 Posted May 16 Share Posted May 16 20 hours ago, tommern57 said: Ok, bare spør. Har hørt mange som ikke har hatt sånn som mener det hjelper mot det meste, men aldri hørt noe fra de som har sånn De blir jo kalt bugshield/bug deflector på engelsk så må jo være en grunn for det. Har hatt endel US biler med sånn, dog med noe mer egenskaper til å lede bort lufta da den har en liten vipp istedet for å være helt jevn med panseret Sånn ca; Om den faktisk har noe effekt har jeg faktisk ikke tenkt over, men trengte sjeldent å vaske ruta på denna hvertfall Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted May 17 Author Share Posted May 17 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted June 1 Author Share Posted June 1 Godt å være på camping og på Bie Camping i Grimstad igjen👏🤩🏁🚗🚃💨💨💨 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts