Arnfinn Posted October 13, 2019 Author Share Posted October 13, 2019 Gamle linker viser til det gamle forum og de fungerer ikke lenger. De må endres manuelt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnfinn Posted October 13, 2019 Author Share Posted October 13, 2019 Nei, de virker nå🥳 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olaf Posted October 14, 2019 Share Posted October 14, 2019 Nei, de gjør ikke det. Jeg kan nå se - og bruke - lenkene til mine egne biler, og det er jo ikke særlig interessant! Men jeg kan ikke se lenkene til dine biler. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnfinn Posted October 14, 2019 Author Share Posted October 14, 2019 Akkuratt min signatur har ikke linker, bare tekst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olaf Posted October 16, 2019 Share Posted October 16, 2019 Jeg kan f.eks ikke se syversens biler, det er noen andre som har en strek under bilbetegnelsen, og de kan jeg følge lenkene til. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simen Arntsen Posted October 17, 2019 Share Posted October 17, 2019 Men syversen har ikkje link i signaturen sin... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 17, 2019 Share Posted October 17, 2019 Jeg hadde link før, men nå har jeg endret signaturen til bare tekst. Ligger litt etter der 😁 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olaf Posted October 17, 2019 Share Posted October 17, 2019 Da så... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olaf Posted October 19, 2019 Share Posted October 19, 2019 Dere synes sikkert at jeg maser fælt, men jeg har en liten bønn til. Vi mangler faktisk en lenke fra forumet til klubbens forside! Kan vi få inn igjen klubbens herlige logo øverst på forumsidene, med funksjon som lenke til forsiden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 19, 2019 Share Posted October 19, 2019 Den har jeg savnet også. Måtte på Google for å finne den Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olaf Posted November 12, 2019 Share Posted November 12, 2019 Når jeg klikker på et .pdf-vedlegg, så åpner en ny tab (fane?) for .pdf-fila. Det er litt unødvendig med en ny, tom tab for å åpne et vedlegg, for den må jo lukkes separat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 12, 2019 Share Posted November 12, 2019 Er det tilstrekkelig med info for å komme seg inn på det nye forumet fra den gamle siden? Hvordan ligger trafikkbildet an i forhold? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
forumadmin Posted November 22, 2019 Share Posted November 22, 2019 Linken øverst i menyen på hovedsiden går til den nye forumet men jeg fant en link lenger nede som fikk til feil. Fiksa ok nå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 22, 2019 Share Posted November 22, 2019 Jeg spør fordi det virker som om det har tatt litt tid å se de gamle fjesa her inne fra det gamle forumet. Håper flere finner ut av det, eventuelt sender deg en mail om hjelp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olaf Posted November 22, 2019 Share Posted November 22, 2019 Jeg mente en link til klubbens hjemmeside, ikke forumets hovedside. Vi har jo verdens fineste klubblogo, det må da gå an å få den opp øverst på forumsidene, med link til klubbens hjemmeside? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 23, 2019 Share Posted November 23, 2019 Hva mener du Olaf? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olaf Posted November 24, 2019 Share Posted November 24, 2019 (edited) Fordi det ikke ser sånn ut på min Huawei, men sånn: Og omtrent likedan på min PC-skjerm, ingen logo der heller. Edited November 24, 2019 by Olaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 24, 2019 Share Posted November 24, 2019 Jeg bare tuller med deg Olaf 😁 skjønte det var slik du savnet og tegnet sammen et forslag til hvordan det kunne se ut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olaf Posted November 24, 2019 Share Posted November 24, 2019 (edited) Haha, du traff med den! Men det er akkurat det jeg savner både på mobil og nett, en link til klubbens hjemmeside, ikke forumets. Edited November 24, 2019 by Olaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnfinn Posted November 29, 2019 Author Share Posted November 29, 2019 Skal se på saken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 29, 2019 Share Posted November 29, 2019 Hvordan merker man alle fora som lest? Et og et er jo greit, men alt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olaf Posted November 29, 2019 Share Posted November 29, 2019 Klikk på Mark site read = Merk nettstedet som lest, øverst eller nederst til høyre på siden, ved siden av Unread Content som betyr Vis alt ulest innhold. Med vennlig hilsen, Olaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 30, 2019 Share Posted November 30, 2019 Tusen takk 🙏 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
forumadmin Posted December 5, 2019 Share Posted December 5, 2019 On 11/23/2019 at 12:28 PM, _s_y_v_e_r_s_e_n_ said: Hva mener du Olaf? Da ser det ca sånn ut uten photeshopping 😂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
forumadmin Posted December 5, 2019 Share Posted December 5, 2019 Da er link til vår hjemmeside på toppen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts