Erik560 Posted September 9, 2019 Share Posted September 9, 2019 Vurderer å gå til anskaffelse av et personlig bilskilt til en -88 R107. Det vil bli noe i Mercedes-ånden. Men, siden jeg er fersk i veteranbilverdenen, lurer jeg på om dette blir oppfattet som "harry" i miljøet. Eller er det ok, så lenge skiltet referer til noe MB-relatert? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Sørensen Posted September 9, 2019 Share Posted September 9, 2019 Vurderer å gå til anskaffelse av et personlig bilskilt til en -88 R107. Det vil bli noe i Mercedes-ånden. Men, siden jeg er fersk i veteranbilverdenen, lurer jeg på om dette blir oppfattet som "harry" i miljøet. Eller er det ok, så lenge skiltet referer til noe MB-relatert? Jeg synes ikke dette er "harry" så lenge det er klasse over det. Vi har flere medlemmer med personlige skilt, både veteran-biler og nyere. Du kan jo f.eks. sjekke bilen med skiltet "VETERAN". Den bilen tilhører en av våre medlemmer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øystein Posted September 9, 2019 Share Posted September 9, 2019 Vurderer å gå til anskaffelse av et personlig bilskilt til en -88 R107. Det vil bli noe i Mercedes-ånden. Men, siden jeg er fersk i veteranbilverdenen, lurer jeg på om dette blir oppfattet som "harry" i miljøet. Eller er det ok, så lenge skiltet referer til noe MB-relatert? Det du bør tenke på er at det skiltet du skaffer deg beholder du i 10 år. Dvs om du får deg et skilt som relateres til SLn, bør du i hvert fall satse på å ha den så lenge... Om du ikke bytter til en annen bil som kan relateres til skiltet da... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
E_S Posted September 10, 2019 Share Posted September 10, 2019 Så lenge du ikke setter for- eller etternavnet ditt på skiltet er det ikke harry. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik560 Posted September 10, 2019 Author Share Posted September 10, 2019 Takker for innspill. Da dropper jeg "Eriks MB" :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øystein Posted September 10, 2019 Share Posted September 10, 2019 Så lenge du ikke setter for- eller etternavnet ditt på skiltet er det ikke harry. Er det harry om du heter Harry, mon tro...? (Det er forøvrig opptatt av en Corvette-eier i Trondheimsområdet) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
E_S Posted September 10, 2019 Share Posted September 10, 2019 Så lenge du ikke setter for- eller etternavnet ditt på skiltet er det ikke harry. Er det harry om du heter Harry, mon tro...? (Det er forøvrig opptatt av en Corvette-eier i Trondheimsområdet) Eneste fornavnet som ikke er harry på skiltet er Harry! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 10, 2019 Share Posted September 10, 2019 R107 hadde vært fint Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik560 Posted September 10, 2019 Author Share Posted September 10, 2019 En del fine navn er tatt, men det er etpar igjen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øystein Posted September 11, 2019 Share Posted September 11, 2019 R107 hadde vært fint Kanskje litt dumt om du blir lei av bilen, og bytter til en R129 etter 5 år ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Posted September 11, 2019 Share Posted September 11, 2019 Kan du ikke blåse 9000kroner på å gjøre bilen bedre/finere heller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted September 11, 2019 Share Posted September 11, 2019 Jeg ville nok beholdt det vanlige skiltet på denne bilen (I tidsriktig utgave vel og merke) Men et alternativ når jeg ser hvilken utgave du har kan det jo være et tips her: For oss som så på TV for mange år siden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 11, 2019 Share Posted September 11, 2019 R107 hadde vært fint Kanskje litt dumt om du blir lei av bilen, og bytter til en R129 etter 5 år ... Først kjøpt en 107, så beholder man den vettu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik560 Posted September 11, 2019 Author Share Posted September 11, 2019 Kan du ikke blåse 9000kroner på å gjøre bilen bedre/finere heller? Det ene utelukker ikke det andre, vet du Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik560 Posted September 19, 2019 Author Share Posted September 19, 2019 Da ble det dette skiltet. Kommer om to uker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts