Jump to content
HåvardR

W211 200CDI feilmelding railtrykk

Recommended Posts

Hei,

Eg har ein 2007 mod W211 200CDI facelift som får feilkoder på dieseltrykket, med motorlampe i instrumentpanelet.

Det kom for over 1 år sida første gang, men så har den komt igjen ved lange mellomrom og KUN ved hard aks (full gass). Det siste halve året har det skjedd oftare og dei siste par mnd har motorlampa plutselig komt ved heilt vanlig kjøring i rolig, jamnt tempo.

 

Første gang dette skjedde var jan-feb 2018 og da hadde bilen gått ca 126 000km, no har den gått 165 500km.

Eg har bytta dieselfilter 3 ganger sida den tid og ved kvar filterskifte fyller eg nytt filter ca halvfult med injektorrens, starter bilen eit par sekunder slik at stoffet blir dratt inn i systemet og slukker bilen, lar den stå ein 5-15 min før eg starter bilen og lar den gå litt på tomgang.

Dette såg ut til å hjelpe heilt i starten og ein trudde det kanskje var ureinheter som gjor det, men no skjer det så ofte at det må ligge ein feil ein plass.

 

Når eg leser av feilkoder med iCarsoft får eg følgande:

 

22E7-000

Check system "High pressure control". The rail pressure is too low.

 

22E7-005

Check system "High pressure control". The rail pressure is too high. Rail pressure regulation via quantity control valve.

 

Nokon som har vore borte i dette eller lignende?

Det hender at eg opplever litt ujamn tomgang der man hører og opplever at bilen "hakker litt" og turtallet jager 100-200rpm, dette skjer ved ujamne mellomrom. Har og opplevd nokon ganger at dette har skjedd når man kjører heilt jamnt på rundt 2500-2800rpm at den plutselig begynner å jage litt, men det kan være lenge mellom kvar gang det skjer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 17.6.2019 at 11.09, HåvardR said:

Hei,

Eg har ein 2007 mod W211 200CDI facelift som får feilkoder på dieseltrykket, med motorlampe i instrumentpanelet.

Det kom for over 1 år sida første gang, men så har den komt igjen ved lange mellomrom og KUN ved hard aks (full gass). Det siste halve året har det skjedd oftare og dei siste par mnd har motorlampa plutselig komt ved heilt vanlig kjøring i rolig, jamnt tempo.

 

Første gang dette skjedde var jan-feb 2018 og da hadde bilen gått ca 126 000km, no har den gått 165 500km.

Eg har bytta dieselfilter 3 ganger sida den tid og ved kvar filterskifte fyller eg nytt filter ca halvfult med injektorrens, starter bilen eit par sekunder slik at stoffet blir dratt inn i systemet og slukker bilen, lar den stå ein 5-15 min før eg starter bilen og lar den gå litt på tomgang.

Dette såg ut til å hjelpe heilt i starten og ein trudde det kanskje var ureinheter som gjor det, men no skjer det så ofte at det må ligge ein feil ein plass.

 

Når eg leser av feilkoder med iCarsoft får eg følgande:

 

22E7-000

Check system "High pressure control". The rail pressure is too low.

 

22E7-005

Check system "High pressure control". The rail pressure is too high. Rail pressure regulation via quantity control valve.

 

Nokon som har vore borte i dette eller lignende?

Det hender at eg opplever litt ujamn tomgang der man hører og opplever at bilen "hakker litt" og turtallet jager 100-200rpm, dette skjer ved ujamne mellomrom. Har og opplevd nokon ganger at dette har skjedd når man kjører heilt jamnt på rundt 2500-2800rpm at den plutselig begynner å jage litt, men det kan være lenge mellom kvar gang det skjer.


Fikk du løst dette?
Jeg har samme problem med min.
Tenker jeg skifter denne: 
A 646 074 00 84
Refererer til tråden her:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei, 
Dette fekk eg orden på ja. Eg bytta mengdereguleringsventilen som sitter på høgtrykkspumpa vist på dette bilde:
Y94.png.6ee1b43530fed9242a36561bacf71b46.png

 

25-30 000km sida eg skifta den. Ikkje opplevd motorlampe eller feilkoder knytt til det igjen. Etter kva eg fant ut når eg undersøkte dette med MB mekanikere er at det ofte er den ventilen der som har skylda. Det hender at det kan være dei som sitter i railrøret også, men det er sjeldnere (og dyrare deler...) så eg ville begynt med den. Bra pris på Auto-Trio også med medlemsrabatten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, HåvardR said:

Hei, 
Dette fekk eg orden på ja. Eg bytta mengdereguleringsventilen som sitter på høgtrykkspumpa vist på dette bilde:
Y94.png.6ee1b43530fed9242a36561bacf71b46.png

 

25-30 000km sida eg skifta den. Ikkje opplevd motorlampe eller feilkoder knytt til det igjen. Etter kva eg fant ut når eg undersøkte dette med MB mekanikere er at det ofte er den ventilen der som har skylda. Det hender at det kan være dei som sitter i railrøret også, men det er sjeldnere (og dyrare deler...) så eg ville begynt med den. Bra pris på Auto-Trio også med medlemsrabatten.

 

Aha.
Så det sitter to mengdereguleringsventiler altså? En på rail og en på pumpe?
Hva er delenummer på den du har vist her?
Hvor sitter denne pumpen? Regner med i tilknytning til railen, eller ved tanken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Delenr på den er det du har oppgitt A 646 074 00 84. (Delenr på den delen på railrøret starter på A611... etter kva eg kan sjå)

Ventilen på railrøret er ein trykkventil (Pressure control valve) mens ventilen på høgtrykkspumpa er ein mengdereguleringsventil. 

Høgtrykkspumpa sitter i framkant motor, nesten heilt oppe. Den er lett å sjå og ventilen er lett å komme til. Mener det er 2 skruer og lirke den ut (sitter ein O ring der så den kan sitte ganske godt). Ny er berre å sette inn, skru i skruene og sette på elektriske kontakten.

 

Fant eit bilde på nett og merka rundt pumpa. Skal dog nemnes at eg har w211 facelift. Prefaceliften har eldre utgave av OM646 som har noen små forskjeller på pumpa og plassering av ventilen så det er mulig det ikkje er identisk ventil på prefacelift og facelift uten at eg kan sei det heilt sikkert.
 

OM646.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, HåvardR said:

Delenr på den er det du har oppgitt A 646 074 00 84. (Delenr på den delen på railrøret starter på A611... etter kva eg kan sjå)

Ventilen på railrøret er ein trykkventil (Pressure control valve) mens ventilen på høgtrykkspumpa er ein mengdereguleringsventil. 

Høgtrykkspumpa sitter i framkant motor, nesten heilt oppe. Den er lett å sjå og ventilen er lett å komme til. Mener det er 2 skruer og lirke den ut (sitter ein O ring der så den kan sitte ganske godt). Ny er berre å sette inn, skru i skruene og sette på elektriske kontakten.

 

Fant eit bilde på nett og merka rundt pumpa. Skal dog nemnes at eg har w211 facelift. Prefaceliften har eldre utgave av OM646 som har noen små forskjeller på pumpa og plassering av ventilen så det er mulig det ikkje er identisk ventil på prefacelift og facelift uten at eg kan sei det heilt sikkert.
 

OM646.jpg

 

Takk. Så ut til å være greit. 
Har fått tak i del fra Auto-Trio til en overkommelig pris.
Min er også facelift, så da skal dette være en smal sak skjønner jeg :) Takk for svar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...