Jump to content

Megaoctanes S213 E300de 2019

Megaoctane
 Share

Recommended Posts

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Fikk nettopp en tur til Stuttgart selv og hentet en tilnærmet lik din, har hatt den i ca 3 uker nå, og er sinnsykt fornøyd..!!.. :cool:

Og det er ikke noe problem med hundebur baki heller... :lol:

Går som et børseskudd.! og en av tingene jeg er mest imponert over er det lave lydnivået inni bilen, komforten og ikke minst den løsningen med 9 trinns automat med el motoren inni... :P

Det er bare til å glede seg.! 8)

Henning? Er det en bruker her?

Psykisk har jeg forberedt meg på levering i neste uke.

Den App’en til BOS er elendig. Den skiftet status til «på vei til deg» for 20 minutter siden. Neste status er «ankommet Norge». Bilen sto i bremerhavn for 1 uke siden.

Det er rart at i dag kan vi spore en leveranse for klær ned til minste detalj, men en bil til 800.000kr må man ringe selger for å få vite status.

Syversen: bilen har nett tilkobling og laster ned oppdateringer på navigasjon og system fortløpende, du kan via app se hvor bilen er til enhver tid så det burde ikke være vanskelig spore hvor den er.... :lol:

Sikkert en Eu regel som hindrer Mercedes å overvåke hvor bilene er.... :?

Det er ganske greit, kan sitte i stua via mobilen å sette på varmen, sjekke ladestatus, åpne og låse bilen, se om den fortsatt står i garasjen, se om noen vinduer er åpne og mye mye mye mer... og så er det en annen app som jeg kan starte å kjøre bilen mens jeg står på utsiden.... greit i trange parkeringshus... :lol: 8)

• 2 weeks later...

Det er ganske greit, kan sitte i stua via mobilen å sette på varmen, sjekke ladestatus, åpne og låse bilen, se om den fortsatt står i garasjen, se om noen vinduer er åpne og mye mye mye mer... og så er det en annen app som jeg kan starte å kjøre bilen mens jeg står på utsiden.... greit i trange parkeringshus... :lol: 8)

Det med sporing er ikke helt slik, så lenge tenningen er i på har du sporing men når den tenningen er av oppdateres det ikke..

Jeg har testet i praksis hvordan dette funker, var litt frustrerende da bilen ble sendt fra Tromsø til Drammen at jeg hadde sporing kun de gangene den ble startet..

Det med sporing er ikke helt slik, så lenge tenningen er i på har du sporing men når den tenningen er av oppdateres det ikke..

Jeg har testet i praksis hvordan dette funker, var litt frustrerende da bilen ble sendt fra Tromsø til Drammen at jeg hadde sporing kun de gangene den ble startet..

Kan dette stemme? I så fall er det jo ikke mye nytte i det. 

Jeg kan se hvor min Volvo V90 er, til enhver tid.