Jump to content

Rogers 07 CLS 320cdi-13 B180 cdi,-84 230G,08 Vito 115 cdi,-65 220S og garasja mi

Roger H.
 Share

Recommended Posts

Veldig kjekt med en sånn presenning. Hvis denne er av samme stoff som min, så vær veldig forsiktig med den. Min har fått noen flenger, men nå har den vært til lapping hos mamma, så den er klar til bruk igjen. Går din i stykker, så tar sikkert Thomas M oppdraget med å sy den sammen igjen :-)

Kan vi opprette en egen tråd for hva Thomas M kan ta på seg av trikotasje-oppdrag? Hirr-hirr... Slike feminine sysler bør ikke lekkes til slike forum...

Har en mistanke om at han kan bli mobbet.... :lol: :lol: :lol:

:female: :female: :female: :female: :female: :female: :female: :female: :female: :female: :female: :female: :female: :female: :female: :female: :female:

Sånne presenninger er heeeelt topp.... er jo mulig å gjøre andre ting samtidig i garasja nå...

Jeg er ellers så MANN att jeg er tøff nok til å være i kontakt med mine feminine sider  :-P

Løp og kjøp :D :D :D

Hjertet banker og jeg føler presset..... jeg får vel ringe kroppen.... :? :?

Psst hvis bilen din ikke har vært godkjent med kufanger så er det ikke mulig å få den godkjent med kufanger lenger....

Alt går hvis en bare vil det nok 8)

Psst hvis bilen din ikke har vært godkjent med kufanger så er det ikke mulig å få den godkjent med kufanger lenger....

Hvis du kommer med en som det er Tüv papirer på er det ingen problem. Men kommer du med ræl fra den lokale smia, sliter du

Pluss at det finnes andre veier og 8)

Hvis du kommer med en som det er Tüv papirer på er det ingen problem. Men kommer du med ræl fra den lokale smia, sliter du

Pluss at det finnes andre veier og 8)

Oki, kan være tüv funker :-)  Blir vel isåfall på den unntaksgreia som gjør att svensker mener norge har bedre regler på godkjenning....

Alt som er tüv godkjent er mer eller mindre automatisk godkjent i Norge...

Bare husker det var ett jævla styr for å få bilen godkjent med kufanger før en eller annen dato her for par års tid siden  :-)

Ja, det stemmer, om den ikke er TUV godkjent så ble det vanskelig- men ting pleier å rette seg for "de kjekke guttene"... :lol: :lol:

Nå er jo fronten på en G såpass macho og stilig fra før, så jeg vet ikke helt... kufanger? Er vel et bevis på at jeg bor på "bøggda" eller på landet...hvor jeg må pløye meg gjennom horder med kuer og sinte bønder for å komme hjem til thai-middagen min..... veeeeeeeeeell-veeeeeeeeeell.....

Nja, jeg må tenke litt på dette...

Jeg hadde ikke nølt ett sekund Roger!! Se på fangeren;

23_727832318.jpg

Den bare står der og venter på deg!!

Hva kan skje i verste fall om du ikke får bilen godkjent med kufanger?? At du må ta den av og vise bilen uten kufanger 2 ganger de neste 10 årene?? :lol: :lol:

Jajajajajjajajjajddadadaja, jeg har jo sagt at jeg skal ringe kroppen..... :lol: Kan jo ikke ringe nå ikveld, uhøflig å ringe etter kl 22:00 sier mora mi... :P :P

Går det kanskje med epost så sent?  :lol: :lol: :lol:

Mer krom er i vente...

Ebay.... men jeg mangler en "G".....noen som har en "G" for mye ?

E230.jpg

Ja, det stemmer, om den ikke er TUV godkjent så ble det vanskelig- men ting pleier å rette seg for "de kjekke guttene"... :lol: :lol:

Nå er jo fronten på en G såpass macho og stilig fra før, så jeg vet ikke helt... kufanger? Er vel et bevis på at jeg bor på "bøggda" eller på landet...hvor jeg må pløye meg gjennom horder med kuer og sinte bønder for å komme hjem til thai-middagen min..... veeeeeeeeeell-veeeeeeeeeell.....

Er for å måke alle narkovraka unna ibyen som vralter ut foran bilen  :-)

Må jo ha vært derfor dette ble hetende børstraktor i oslo ????

Er for å måke alle narkovraka unna ibyen som vralter ut foran bilen  :-)

Må jo ha vært derfor dette ble hetende børstraktor i oslo ????

Hirr-hirr.. :D :D

Det nytter ikke å snakke deg bort fra den. Vi VET du har lyst på :)

He-he, dere er på hugget ja... Har ikke fått svar med kroppen... Og det er kanskje bare bra, jeg likte ikke helt utformingen på denne, om det blir fanger så burde det være en i mer slik 'Merce look'. Enig?

Denne som dere ser under her, har en litt annen fasong ser dere... Men mangler vel noe gitter foran lyktene..

Håper alt jeg skriver og linker til blir ok, alt er gjort på iPhone...

kufangerG.jpg

Gitter foran lyktene er ekstra på de originale kufangerene tror jeg. De fungerer forresten som blendingsgardiner om vinteren da de sitter såpass langt fra lykta at det ikke smelter ;-)

Jeg tror forresten du skal slite med å få den godkjent med kufanger. Årsaken til at BT satte en siste dato for godkjenning er at det i følge EU-regler ikke skal være tillatt med kufanger overhodet etter en eller annen dato i fjor.

Og jeg har en løs G hvis du sender meg en PM.