_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 9, 2009 Share Posted November 9, 2009 Følelsen av dette sluttresultatet må være dæilig Roger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enebakk Posted November 9, 2009 Share Posted November 9, 2009 Helt rått kjenner at jeg må få kjøpt meg en G iløp av vinteren En annen ting jeg lurer på er når du bytta venstre gjørne, så skar du også bort "bjelken" der du fester dør hengsle. Får men kjøpt den "bjelken" løst eller føller den med når man kjøper ytter gjørne? Må bare få gratulerer en gang til med en kjempe bra jobb =D> =D> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted November 9, 2009 Author Share Posted November 9, 2009 Ikke pent å si det, men jeg kjenner jeg blir litt misunnelig Følelsen av dette sluttresultatet må være dæilig Roger Helt rått kjenner at jeg må få kjøpt meg en G iløp av vinteren En annen ting jeg lurer på er når du bytta venstre gjørne, så skar du også bort "bjelken" der du fester dør hengsle. Får men kjøpt den "bjelken" løst eller føller den med når man kjøper ytter gjørne? Må bare få gratulerer en gang til med en kjempe bra jobb =D> =D> Takker så mye gutter :oops: :oops: :oops: Var på legevakta med lillejenta ikveld, passa på å lufte G'n selvfølgelig....Og så var det en sånn klar og fin kveld. :P Iphone har et dr...t kamera.... :x Dørbjelken kjøpte jeg løst, den ble kappet i 2, japp det blei litt shimsing på det ene hengslet ja....... alltid noe som ikke blir som før når man kapper slikt.. Ta vare på shimsa som er på hengsla når du demonterer.......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enebakk Posted November 9, 2009 Share Posted November 9, 2009 Takker får info Driver å titter på noen forskjellige G-vogner så får se hvem av de det blir. Hvor kjøpte du karoseri deler på Ebay? har du noen å ambefalle? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted November 9, 2009 Author Share Posted November 9, 2009 Takker får info Driver å titter på noen forskjellige G-vogner så får se hvem av de det blir. Hvor kjøpte du karoseri deler på Ebay? har du noen å ambefalle? Litt Stjerneservice og litt BOSteen...... Innerskjermer bak er et must, ellers blir et eventuelt rep. arbeid bortkastet.. Spruten fra hjula står jo rett i hjørna, ikke rart mange er litt småstygg derbak.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted November 10, 2009 Author Share Posted November 10, 2009 :P Heftig den! Begynner jo å nærme seg min... :lol: :lol: :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted November 18, 2009 Share Posted November 18, 2009 Nå har du stridd og arbeidet i flere år, for å få en vinterbil, men resultatet ble desverre så fint, at den pakkes inn om vinteren? :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted November 18, 2009 Author Share Posted November 18, 2009 Nå har du stridd og arbeidet i flere år, for å få en vinterbil, men resultatet ble desverre så fint, at den pakkes inn om vinteren? :lol: At det kunne skje, har vært en konstant fare ja........ :lol: :lol: Nå har jo vinteren ikke kommet ennå, 9C varmt idag.... ( og ALLE kjører piggdekk.....vel-vel :P ) Det gjenstår diverse innvendige arbeider, så den blir ei stund til i garasja... og da er det sååååååååå greit med et slikt cover, som narkotika dette- når man først har begynt med slike cover, så må man fortsette..... 50usd på ebay :D :D :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted November 18, 2009 Share Posted November 18, 2009 Trur du vi får julekort fra ebay i år? :mrgreen: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted November 18, 2009 Author Share Posted November 18, 2009 Trur du vi får julekort fra ebay i år? :mrgreen: Jepp, det får vi heeeelt sikkert... :D Bare jeg ikke får rødtkort hjemme..... :shock: Denne pakken kom heldigvis fritt og franko inn i landet, privat avs. og da gjekk det bra.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 18, 2009 Share Posted November 18, 2009 Trur du vi får julekort fra ebay i år? :mrgreen: He he Det ble jo helt konge det der da Roger! Kan ikke få noe bedre passform enn det der! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted November 19, 2009 Author Share Posted November 19, 2009 Det ble jo helt konge det der da Roger! Kan ikke få noe bedre passform enn det der! Ja det ble bra, den "halvmeteren" med extra stoff, den brettes fint vekk... Du må få deg et slikt til stasjonsvogna di..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øystein Posted November 19, 2009 Share Posted November 19, 2009 Trur du vi får julekort fra ebay i år? :mrgreen: Jeg får garantert ikke.....jeg får bare påminnelser om at jeg må bli bedre på å handle.... Blir vel kasta ut snart..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted November 19, 2009 Share Posted November 19, 2009 Veldig kjekt med en sånn presenning. Hvis denne er av samme stoff som min, så vær veldig forsiktig med den. Min har fått noen flenger, men nå har den vært til lapping hos mamma, så den er klar til bruk igjen. Går din i stykker, så tar sikkert Thomas M oppdraget med å sy den sammen igjen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted November 19, 2009 Author Share Posted November 19, 2009 Veldig kjekt med en sånn presenning. Hvis denne er av samme stoff som min, så vær veldig forsiktig med den. Min har fått noen flenger, men nå har den vært til lapping hos mamma, så den er klar til bruk igjen. Går din i stykker, så tar sikkert Thomas M oppdraget med å sy den sammen igjen Kan vi opprette en egen tråd for hva Thomas M kan ta på seg av trikotasje-oppdrag? Hirr-hirr... Slike feminine sysler bør ikke lekkes til slike forum... Har en mistanke om at han kan bli mobbet.... :lol: :female: :female: :female: :female: :female: :female: :female: :female: Sånne presenninger er heeeelt topp.... er jo mulig å gjøre andre ting samtidig i garasja nå... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øystein Posted November 19, 2009 Share Posted November 19, 2009 Sånne presenninger er heeeelt topp.... er jo mulig å gjøre andre ting samtidig i garasja nå... Åååå.....mener du at du kan gjemme deg under presenningen mens du gjør noe "annet"?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted November 19, 2009 Author Share Posted November 19, 2009 Sånne presenninger er heeeelt topp.... er jo mulig å gjøre andre ting samtidig i garasja nå... Åååå.....mener du at du kan gjemme deg under presenningen mens du gjør noe "annet"?? Åååååååååååhhhhhhhh, DIRTY HARRY!!! :lol: :lol: :lol: :downtown: Mulighetene er jo tilstede..... he-he... :downtown: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øystein Posted November 19, 2009 Share Posted November 19, 2009 Åååååååååååhhhhhhhh, DIRTY HARRY!!! :lol: :lol: :lol: :downtown: Mulighetene er jo tilstede..... he-he... :downtown: Ja med den ekstra "gyldne halvmetern" så er det rart med det................... :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 19, 2009 Share Posted November 19, 2009 Det ble jo helt konge det der da Roger! Kan ikke få noe bedre passform enn det der! Ja det ble bra, den "halvmeteren" med extra stoff, den brettes fint vekk... Du må få deg et slikt til stasjonsvogna di..... Jepp, det skal jeg. Har ikke fått ut finger`n helt bare. (TTT) Hvor fikk du tak i dette? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted November 19, 2009 Author Share Posted November 19, 2009 Jepp, det skal jeg. Har ikke fått ut finger`n helt bare. (TTT) Hvor fikk du tak i dette? Ebay, ebay, ebay, ebay, ebay, ebay, ebay, ebay...... Men vent på DET billige.... legg på at det blir 50-60 usd i frakt.. Mange kvaliteter, kjøp gjerne et med flere lag, mitt heter "Noah Block it" Sjekket nyprisen på mitt, og det var vel ca 277usd + frakt... Jeg gav 100usd inkl frakt... :D I ventetiden så ser du på disse... http://www.carcoverkingdom.com/noah.php www.calcarcover.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 19, 2009 Share Posted November 19, 2009 Takker og bukker Roger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19931423 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted November 24, 2009 Author Share Posted November 24, 2009 Hmmmmmmm :-k Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 Løp og kjøp :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted November 24, 2009 Author Share Posted November 24, 2009 Løp og kjøp :D Hjertet banker og jeg føler presset..... jeg får vel ringe kroppen.... :? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts