Jump to content

Rogers 07 CLS 320cdi-13 B180 cdi,-84 230G,08 Vito 115 cdi,-65 220S og garasja mi

Roger H.
 Share

Recommended Posts

Helt rått 8) kjenner at jeg må få kjøpt meg en G iløp av vinteren :D

En annen ting jeg lurer på er når du bytta venstre gjørne, så skar du også bort "bjelken" der du fester dør hengsle.

Får men kjøpt den "bjelken" løst eller føller den med når man kjøper ytter gjørne?

Må bare få gratulerer en gang til med en kjempe bra jobb =D> =D>

Ikke pent å si det, men jeg kjenner jeg blir litt misunnelig :)

Følelsen av dette sluttresultatet må være dæilig Roger  :)

Helt rått 8) kjenner at jeg må få kjøpt meg en G iløp av vinteren :D

En annen ting jeg lurer på er når du bytta venstre gjørne, så skar du også bort "bjelken" der du fester dør hengsle.

Får men kjøpt den "bjelken" løst eller føller den med når man kjøper ytter gjørne?

Må bare få gratulerer en gang til med en kjempe bra jobb =D> =D>

Takker så mye gutter :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Var på legevakta med lillejenta ikveld, passa på å lufte G'n selvfølgelig....Og så var det en sånn klar og fin kveld.  :P :P

Iphone har et dr...t kamera.... :x :x

Dørbjelken kjøpte jeg løst, den ble kappet i 2, japp det blei litt shimsing på det ene hengslet ja....... alltid noe som ikke blir som før når man kapper slikt..

Ta vare på shimsa som er på hengsla når du demonterer..........

Takker får info :D

Driver å titter på noen forskjellige G-vogner så får se hvem av de det blir.

Hvor kjøpte du karoseri deler på Ebay? har du noen å ambefalle?

Litt Stjerneservice og litt BOSteen......

Innerskjermer bak er et must, ellers blir et eventuelt rep. arbeid bortkastet.. Spruten fra hjula står jo rett i hjørna, ikke rart mange er litt småstygg derbak.. :?

Nå har du stridd og arbeidet i flere år, for å få en vinterbil, men resultatet ble desverre så fint, at den pakkes inn om vinteren? :lol: :lol:

At det kunne skje, har vært en konstant fare ja........ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Nå har jo vinteren ikke kommet ennå, 9C varmt idag.... ( og ALLE kjører piggdekk.....vel-vel :? :P :P )

Det gjenstår diverse innvendige arbeider, så den blir ei stund til i garasja... og da er det sååååååååå greit med et slikt cover, som narkotika dette- når man først har begynt med slike cover, så må man fortsette.....

50usd på ebay  :D :D :D :D :D :D

Veldig kjekt med en sånn presenning. Hvis denne er av samme stoff som min, så vær veldig forsiktig med den. Min har fått noen flenger, men nå har den vært til lapping hos mamma, så den er klar til bruk igjen. Går din i stykker, så tar sikkert Thomas M oppdraget med å sy den sammen igjen :-)

Veldig kjekt med en sånn presenning. Hvis denne er av samme stoff som min, så vær veldig forsiktig med den. Min har fått noen flenger, men nå har den vært til lapping hos mamma, så den er klar til bruk igjen. Går din i stykker, så tar sikkert Thomas M oppdraget med å sy den sammen igjen :-)

Kan vi opprette en egen tråd for hva Thomas M kan ta på seg av trikotasje-oppdrag? Hirr-hirr... Slike feminine sysler bør ikke lekkes til slike forum...

Har en mistanke om at han kan bli mobbet.... :lol: :lol: :lol:

:female: :female: :female: :female: :female: :female: :female: :female: :female: :female: :female: :female: :female: :female: :female: :female: :female:

Sånne presenninger er heeeelt topp.... er jo mulig å gjøre andre ting samtidig i garasja nå...

Sånne presenninger er heeeelt topp.... er jo mulig å gjøre andre ting samtidig i garasja nå...

Åååå.....mener du at du kan gjemme deg under presenningen mens du gjør noe "annet"?? :shock:

Åååååååååååhhhhhhhh, DIRTY HARRY!!!  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :downtown: :downtown:

Mulighetene er jo tilstede..... he-he... :downtown: :downtown:

Jepp, det skal jeg. Har ikke fått ut finger`n helt bare. (TTT) Hvor fikk du tak i dette?

Ebay, ebay, ebay, ebay, ebay, ebay, ebay, ebay......

Men vent på DET billige....  legg på at det blir 50-60 usd i frakt.. Mange kvaliteter, kjøp gjerne et med flere lag, mitt heter "Noah Block it"

Sjekket nyprisen på mitt, og det var vel ca 277usd + frakt...

Jeg gav 100usd inkl frakt... :D :D

I ventetiden så ser du på disse...

http://www.carcoverkingdom.com/noah.php

www.calcarcover.com