Roger H. Posted December 13, 2021 Author Share Posted December 13, 2021 (edited) FrodeS; Takk, den smakte godt. đ  3 dĂžgn?? Det var rimelig tregt ja⊠HĂ„pte jeg kunne fĂ„ 3dje vaxine, men det gikk ikke- kun folk i risiko sona som fĂ„r den her hos oss, ihvertfall nĂ„..  Du har jo brĂžyteredskap klart ser jeg Edited December 13, 2021 by Roger H. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted December 13, 2021 Share Posted December 13, 2021 3 minutes ago, Roger H. said: FrodeS; Takk, den smakte godt. đ  3 dĂžgn?? Det var rimelig tregt ja⊠HĂ„pte jeg kunne fĂ„ 3dje vaxine, men det gikk ikke- kun folk i risiko sona som fĂ„r den her hos oss, ihvertfall nĂ„..  Du har jo brĂžyteredskap klart ser jeg  BrĂžyteredskapen stĂ„r klar, ja Skulle det bli for gĂŠli, sĂ„ har jeg ogsĂ„ snĂžscooter.  3 dĂžgn, ja, og stigende. Test var fredag 12:30, fortsatt ikke svar. Vi hadde hĂ„pet Ă„ kunne gjennomfĂžre (ute)bursdag for han ATV-fĂžreren i gĂ„r, men det ble jo ikke noe av. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted December 21, 2021 Author Share Posted December 21, 2021 Au, CLSn mÄ jo fÄ julegave ogsÄ⊠ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted April 4 Author Share Posted April 4 SÄnn, da er EQB AMG Edition bestilt 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted April 4 Author Share Posted April 4 Ny jekk ogsÄ, dÄrlig utstyr er farlig...   Bytta inn en solid caliper idag, voksen denne ! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan S Posted April 4 Share Posted April 4 Har samme type jekk - er strĂ„lende fornĂžyd đ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted April 4 Author Share Posted April 4 28 minutes ago, Jan S said: Har samme type jekk - er strĂ„lende fornĂžyd đ Ja, merka at dette ikke var noe âbilligskittâ, selv om Bahco bygger dem i Kina..đ€š Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Classic Posted April 7 Share Posted April 7 Gratulerer med EQB. Den ser overasskende stor ut. Faktisk hele tre nye B i nabolaget mitt. Det morsomme er at to av disse er diesel, og én er elektrisk. Synes EQA, EQC og EQB er pene EL-biler. De bommer pÄ sedan/coupe-modellene synes jeg. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted April 8 Share Posted April 8 (edited) On 4/4/2022 at 20.38, Roger H. said: Ny jekk ogsÄ, dÄrlig utstyr er farlig...   Bytta inn en solid caliper idag, voksen denne !   Den jekken sÄ fin og lav ut. Hvor hÞyt lÞfter den? Funderer stadig pÄ en ny som er lav, men lÞfter godt Edited April 8 by _s_y_v_e_r_s_e_n_ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted April 9 Author Share Posted April 9 On 4/8/2022 at 10:56 AM, _s_y_v_e_r_s_e_n_ said:   Den jekken sÄ fin og lav ut. Hvor hÞyt lÞfter den? Funderer stadig pÄ en ny som er lav, men lÞfter godt 55 cm⊠Hadde meget bra tilbud pÄ Jula, 1200.- spenn i rabatt⊠1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted April 9 Author Share Posted April 9 On 4/7/2022 at 9:35 PM, Classic said: Gratulerer med EQB. Den ser overasskende stor ut. Faktisk hele tre nye B i nabolaget mitt. Det morsomme er at to av disse er diesel, og én er elektrisk. Synes EQA, EQC og EQB er pene EL-biler. De bommer pÄ sedan/coupe-modellene synes jeg. Takker⊠Ja, det blir en grei familiecruiser⊠Kunne tenkt at de fremdeles har grill pÄ elbilene, det er penere en bare ei sÄnn plastplate, er igrunn likt hos alle bilmerker det da.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted April 9 Author Share Posted April 9 (edited) Garasjebilder, VĂ„rstemning for noen uker siden, nĂ„ sner det đšâïžâïžâčïž Skal bli greit Ă„ fĂ„ âsesongâ igjen đ  Kjekt med gokart  Guttungen liker Ă„ skifte dekk pĂ„ Vitoân Edited April 9 by Roger H. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted April 10 Author Share Posted April 10 (edited) SĂžndagsyssel; Ventil pĂ„ veivhusventilasjon byttet pĂ„ CLSân. (PCV ventil) SĂ„ at der lĂ„ litt olje i turboân sist jeg tok av innsug/luftfilter. Dette blir ofte glemt pĂ„ biler nĂ„r garanti/service utlĂžper..  Ser det svetter litt rundt⊠Ny/gml Ny pĂ„ plass  Ja, den gamle var âgĂ„enâ   Edited April 10 by Roger H. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted April 14 Author Share Posted April 14 (edited) Defrostervifta i CLSân plystra som en vĂ„ryr pip-pip, sĂ„ jeg bestilte vifte pĂ„ eBayâŠ. Tok meg pĂ„ tak og bytta nĂ„ idag.  Angret pĂ„ at jeg ikke testkjĂžrte den nye vifta nĂ„r den kom, pĂ„ hĂžyeste hastighet vibrerte den litt for mye. SĂ„ nĂ„r jeg pakka den ut, at der var 2 smĂ„ klips pĂ„ den og regna med at nĂ„r de var kommet pĂ„, sĂ„ hadde de testa og balansert den. Det kan jo hende de hadde ogsĂ„, men resultatet var ikke helt pĂ„ topp đđ  Funka ok ellers, men pĂ„ de 2 Ăžverste hastighetene ble det litt during. đŹ Â Kan jo flytte over vifta fra den gamle, sĂ„ vi fĂ„r se hva vi finner pĂ„ en dag. đ  Gammel og ny.  Fin liten sak, fingerskralle som jeg fant pĂ„ Biltema, virkelig kjekk Ă„ bruke pĂ„ viftejobben. Edited April 14 by Roger H. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted April 18 Share Posted April 18 Oida, sÄ de klipsa var kanskje avbalanseringen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted April 19 Author Share Posted April 19 13 hours ago, _s_y_v_e_r_s_e_n_ said: Oida, sÄ de klipsa var kanskje avbalanseringen? Ja, de henger pÄ de, jeg rÞrte dem ikke⊠SÄ det blir vel Ä flytte over den gamle vifta.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted May 24 Author Share Posted May 24 (edited) Da er disse bestilt fra USA, for Ä fÄ orden pÄ bakhjulstillinga⊠Var jaggu ikke billig, men det er jo ikke bakdekka heller. Holdt bare 12mndr og 10K km.. Edited May 24 by Roger H. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts