Roger H. Posted December 1, 2019 Author Share Posted December 1, 2019 Det er ikke ofte jeg har fått rappa ting fra meg heldigvis. Tror jeg har en liggende, det var bare 1 vindavviser på bilen når jeg fikk den, så jeg kjøpte et sett for å få på den siste. Trooor jeg kan greie å finne den en plass, i avd Vito tilbehør. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olaf Posted December 3, 2019 Share Posted December 3, 2019 (edited) Har ikke du nettopp fått noen 15" Barockfelger fra Drøbak, da, syversen....??? Edited December 3, 2019 by Olaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted December 3, 2019 Share Posted December 3, 2019 12 hours ago, Olaf said: Har ikke du nettopp fått noen 15" Barockfelger fra Drøbak, da, syversen....??? Jo! Kanskje han har rappet dem hos deg 🤭😁 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øystein Posted December 9, 2019 Share Posted December 9, 2019 (edited) On 30.11.2019 at 15.09, Roger H. said: Var på Berte O Steen og fikk skiftet gearolje på Vito’n.... Da ble den stående der i ca 5 dager siden jeg var ‘out-of-town’.. Da greide en klåfingra jævel å stjele ventshades (vindavvisere) på begge sider. 👿👿👿👿👿👿 ...og seff ingen videokameraer i nærheten? Edited December 9, 2019 by Øystein Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted December 10, 2019 Author Share Posted December 10, 2019 Nope, var innom igår og de hadde ikke kamera. Der var en Vito som fikk rappa exktralys for 10K!.. da hadde jeg blitt sur... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted December 21, 2019 Author Share Posted December 21, 2019 Det dukka opp en løftebukk som var hjemløs. Og så snill som jeg er, så åpnet jeg jo hjemmet mitt for denne hjemløse stakkaren 😁😁 Litt styr å få den av, men jeg brukte jekkestropper og dro den av til den bikket ned. Biltemas hjulvogner funka fint å lande bukkene på.. Blir å bygge en ‘carport’ ved siden av garasja til sommeren, da kan den løftebukken se frem til et liv innendørs. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted December 21, 2019 Share Posted December 21, 2019 Den ser veldig tung ut 👀 Kommer nok til å bli et bra verktøy dette 👍😀 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted December 21, 2019 Author Share Posted December 21, 2019 Tenkte lenge på en sånn mindre sak, som du kan flytte for hånd. De koster fra 12-20.000.- Denne er mer plasskrevende, men den kom jo gratis i huset! Gratis, DET er et ord jeg liker 😆😆 Den må lagres ute ei stund og jeg må få lagt inn et varmeelement i el-skapet... der var det kretskort som nok ikke liker fuktighet... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted December 22, 2019 Share Posted December 22, 2019 Ja, det kan nok være veldig smart å beskytte slik elektronikk. Jula har frostvakt, kanskje det kan være noe? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted December 22, 2019 Author Share Posted December 22, 2019 13 hours ago, _s_y_v_e_r_s_e_n_ said: Ja, det kan nok være veldig smart å beskytte slik elektronikk. Jula har frostvakt, kanskje det kan være noe? Takk for tips, Jula besøkes på... lille julaaften... ☃️☃️😄🎄 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted December 28, 2019 Author Share Posted December 28, 2019 (edited) Ahh, endelig løsna den! Etter ca 1 år med WD40 så fikk jeg liv i låscylindern i bagasjelokket 😄😄 Og det var på tide, en C-TEK vedlikeholdslader jeg har koblet på, kortsluttet og dermed var CLS’n tom for strøm. Med hjelp fra ‘vår herre’ var der plutselig nok strøm til å låse den opp. Og da var jeg nesten berget. Strømpunkt v sikringsboksen under panseret, ble lokalisert og jeg fikk satt på strøm nok til å åpne bagasjerom. 🤔😬🙏 Regelen er; ved dekkskift; nøkkelbladet dyppes i olje og vri låsen alle veier noen ganger... Edited December 28, 2019 by Roger H. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted December 28, 2019 Share Posted December 28, 2019 👍 😀 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted January 5, 2020 Author Share Posted January 5, 2020 Kjekk sak å ha....👍👍👍 Har ei plage med innsuget som jeg må få ordnet. Greit å få slettet motorlampe før PKK....😄👍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Kåre Isdal Posted January 6, 2020 Share Posted January 6, 2020 såg på ein slik eg og. då ein som kunne ta mine luft fjører også. det er vist ikkje så mange som kan det, men dei hadde ein. ikkje galen pris heller. ca 5500. mulig det var den du har. usikker. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted January 12, 2020 Author Share Posted January 12, 2020 CLS’n var på pkk, 2 knekte fester på eksosanlegget var eneste anmerkning. Ikke uventet da den bare har 245000 km på telleren 😁 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted February 9, 2020 Author Share Posted February 9, 2020 Sånn, 2 stk vindavvisere montert, får håpe de får stå i fred nå da... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted February 9, 2020 Author Share Posted February 9, 2020 Hadde cover fra 210’n liggende og jaggu passa det knallfint på CLS’n også, flaks! 😄😄 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted February 12, 2020 Author Share Posted February 12, 2020 Stooor pakke på døra..😉😄 Kjøpte venstre kanal til 220S’n på EBay... Da kan jeg planlegge litt fritidsaktivitet 😁 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted February 12, 2020 Share Posted February 12, 2020 Det blir bra! 👍 😀 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Posted February 13, 2020 Share Posted February 13, 2020 On 2/9/2020 at 5:43 PM, Roger H. said: Hadde cover fra 210’n liggende og jaggu passa det knallfint på CLS’n også, flaks! 😄😄 Så litt slaskete ut i stjerneposen 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted February 16, 2020 Author Share Posted February 16, 2020 On 2/13/2020 at 3:36 PM, Stian said: Så litt slaskete ut i stjerneposen 😁😁, ja den var slapp!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted February 16, 2020 Author Share Posted February 16, 2020 (edited) Geländewagen har stått lenge nå, (SVV har sendt meg brev om bruksforbud!🙄😬) ikveld fikk jeg ånda over meg og sjekka opp en påstått lekkasje på bremsecylinder bak. Men den viser seg å være tett, derimot kan det være simmeringen på akslingen. Vi satser på at den tetter seg med mer bruk. Edited February 16, 2020 by Roger H. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted February 17, 2020 Share Posted February 17, 2020 Oida! Har du G enda? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted February 18, 2020 Author Share Posted February 18, 2020 (edited) Jepp, jeg rydda litt en dag og da stod den der... Har lagt sjela og store deler av formua mi i den bilen. Den kan nok selges, men til min pris...😉😉 Edited February 18, 2020 by Roger H. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted February 18, 2020 Share Posted February 18, 2020 Det er vel så lenge siden sist oppdatering av den bilen, så jeg hadde glemt du hadde den. Da er det for lenge siden Roger 😁 Kjenner den følelsen der, når man har brukt mye tid og penger på noe, men så bare står det der. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts