Eirikbg Posted October 13, 2018 Share Posted October 13, 2018 Må ha vært rå opplevelse å få lånt den C63, og gratulerer med nydelig bil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wicky Posted October 13, 2018 Share Posted October 13, 2018 Interiøret i 219 er vakkert <3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted October 13, 2018 Author Share Posted October 13, 2018 Må ha vært rå opplevelse å få lånt den C63, og gratulerer med nydelig bil. Takk... er veldig fornøyd, utv farge og farge på interiør samt en relativt sterk V6’r.....men den blekner jo opp mot ‘turbilen’ vår da :lol: Ja, det er litt av en motor i den C63’n Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted October 13, 2018 Author Share Posted October 13, 2018 Interiøret i 219 er vakkert <3 Jessss! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted October 21, 2018 Author Share Posted October 21, 2018 Da er 220S’n levert til pkk..... Noen år med utvikling mellom disse 2... :lol: Var litt rabalder i 220S’n.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 22, 2018 Share Posted October 22, 2018 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted October 22, 2018 Share Posted October 22, 2018 Nice! Hva sier fruen til cls'en? Har hun foreslått at dere skal bytte bil enda? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Kåre Isdal Posted October 22, 2018 Share Posted October 22, 2018 fin farge kombi der i cls. og lakken er ikkje den vanligaste og passe denne formen på bilen meget bra. og ja bra med kraft i 320. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted October 22, 2018 Author Share Posted October 22, 2018 Nice! Hva sier fruen til cls'en? Har hun foreslått at dere skal bytte bil enda? Hun liker godt bilen, synes det var litt av ei vogn... Men trur hun trives best i B’n... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted October 22, 2018 Author Share Posted October 22, 2018 fin farge kombi der i cls. og lakken er ikkje den vanligaste og passe denne formen på bilen meget bra. og ja bra med kraft i 320. Ja, veldig fin farge... det vekta ganske mye på avgjørelsen :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted October 26, 2018 Share Posted October 26, 2018 Gratulerer med ny bil!!! Dette er det råeste CLS-karosseriet som er laget etter min mening Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted October 26, 2018 Author Share Posted October 26, 2018 Gratulerer med ny bil!!! Dette er det råeste CLS-karosseriet som er laget etter min mening Takker, ja dette er en skikkelig tøff sak. Det nyere karosseriet,C218, har ikke samme klassiske hekken... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted October 26, 2018 Author Share Posted October 26, 2018 Vannpumpe og ei styrekule skiftet. Hadde ei vannpumpe på en gammal motor som vi hadde stående på lur, men jeg var så sikker på at den ikke var Ok, at det ble bestilt ei ny på eBay, vi får se hvor lenge den holder. :lol: Da er det bare etterkontroll også er den godkjent.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 26, 2018 Share Posted October 26, 2018 Godt å få gitt dem litt stell Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted October 26, 2018 Author Share Posted October 26, 2018 Godt å få gitt dem litt stell Yep, men det kjekkeste er at den er ‘on the road again’ 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 26, 2018 Share Posted October 26, 2018 Ingenting er bedre enn det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted October 28, 2018 Author Share Posted October 28, 2018 Luftetur..rakk det såvidt før frost og saltbllen kom Så har jeg så steike lyst på en slik retro sak; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Tømmerås Posted October 29, 2018 Share Posted October 29, 2018 Det var et kjent og kjært dashbord-minne for meg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted October 29, 2018 Author Share Posted October 29, 2018 Det var et kjent og kjært dashbord-minne for meg. Åja? Du har farta rundt i en slik tidligere? Klassisk dash dette.... seff er nok dash’n klar for restaurering. Men den får gå slik ei stund til før jeg eventuelt starter på renovering her... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted November 11, 2018 Author Share Posted November 11, 2018 Var på hytta og sjekka den, CLS’n gjør seg godt ‘in the wildernes’ og i bushn..?? Fine veier nå til hyttefeltet.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 11, 2018 Share Posted November 11, 2018 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted November 11, 2018 Author Share Posted November 11, 2018 Takker...... 8) Driv å rydder i tråden min fortiden... Etter Photobucket ble så ufordragelig dyrt, ble konto hos dem tømt og stengt. Nå har jeg overskudd igjen og bygger opp tråden påny, masse blir slettet, noe beholdes og jeg prøver å finne bilder å supplere med... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 11, 2018 Share Posted November 11, 2018 Måtte gjøre det med min tråd også. Den ble egentlig ødelagt av forrige bildeopplasningstjeneste. Alt ble egentlig bare rot. Er mye ryddigere nå med bilder fra bilder.mbentusiastklubb.no funksjonen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted November 15, 2018 Author Share Posted November 15, 2018 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted November 15, 2018 Share Posted November 15, 2018 19,5 grader? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts