Aleks Posted June 24, 2018 Share Posted June 24, 2018 Hva kaller man den beskyttende greia som ligger over skjermen ? 🤔 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted June 24, 2018 Share Posted June 24, 2018 Hva kaller man den beskyttende greia som ligger over skjermen ? 🤔 Skjermbeskytter ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted June 24, 2018 Author Share Posted June 24, 2018 Fender cover.... Kjekt å ha...😉 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted June 25, 2018 Share Posted June 25, 2018 Ikke vær så beskjeden med bilder da mann! 👍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted June 27, 2018 Author Share Posted June 27, 2018 Ikke vær så beskjeden med bilder da mann! 👍 Du tenkte på W111’n ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted June 28, 2018 Share Posted June 28, 2018 Ja? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted October 11, 2018 Author Share Posted October 11, 2018 Da er 210’n solgt.... :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted October 11, 2018 Share Posted October 11, 2018 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 11, 2018 Share Posted October 11, 2018 Da er 210’n solgt.... :) Jaja, da blir det vel 123, da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted October 11, 2018 Author Share Posted October 11, 2018 Skal på Roadtrip imorgen.... I en C63, men den er ikke min... :shock: Skal bli spennende å se hva man kan finne på en slik tur... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 12, 2018 Share Posted October 12, 2018 Ha en fin tur Roger! Road trip er jo moro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted October 12, 2018 Author Share Posted October 12, 2018 Takk for det... Ja, særlig med V8 og massse hk! Her er Vito parkert og vi har entret C63 for takeoff 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 12, 2018 Share Posted October 12, 2018 Djisess Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted October 13, 2018 Share Posted October 13, 2018 Ja. vi venter på nyheter her Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted October 13, 2018 Author Share Posted October 13, 2018 Hehe... for en opplevelse å kjøre C63 amg! Herrrrrrreminnnnnhaaaatttt for en akselerasjon! Men nok om den.... Det ble 2007 CLS 320cdi! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 13, 2018 Share Posted October 13, 2018 Nydelig bil! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted October 13, 2018 Author Share Posted October 13, 2018 Takk, jeg er svak for detta designet... 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted October 13, 2018 Share Posted October 13, 2018 Grattis! Mye råere denna gamle modellen enn den nye. Det er noe med designet på denna, men klarer ikke sette fingeren på det Og visedirektøren var fornøyd, ser jeg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 13, 2018 Share Posted October 13, 2018 Jeg synes Mercedes-Benz ødelegger nyere modeller med altfor like lykter som Mitsubishi, Ford etc etc... Det er ikke lenger noe eget Mercedes-Benz over det. Hadde jeg skulle hatt ny bil i dag, så hadde jeg ventet helt til faceliften ble presentert, eventuelt neste der igjen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted October 13, 2018 Author Share Posted October 13, 2018 Grattis! Mye råere denna gamle modellen enn den nye. Det er noe med designet på denna, men klarer ikke sette fingeren på det Og visedirektøren var fornøyd, ser jeg? Takk.... Ja, 1ste generasjon er mye raffere, helt enig. Ja, junior ville ha; Porsche, Lamborghini eller Ferrari... Men pipen fikk en annen lyd når han fikk se denne, fikk testa ALLE funksjoner på høyresetet :lol: Nesten samme farge som kona sin... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted October 13, 2018 Author Share Posted October 13, 2018 Jeg synes Mercedes-Benz ødelegger nyere modeller med altfor like lykter som Mitsubishi, Ford etc etc... Det er ikke lenger noe eget Mercedes-Benz over det. Hadde jeg skulle hatt ny bil i dag, så hadde jeg ventet helt til faceliften ble presentert, eventuelt neste der igjen Ja, har sett utviklingen og er ikke uenig.... Baklysa på CLS facel, er for meg altfor ‘jålete’... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wicky Posted October 13, 2018 Share Posted October 13, 2018 Synes nå 218 karosseriet på CLS er ganske så pent jeg da... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted October 13, 2018 Share Posted October 13, 2018 Der sa du det. Den er pen, og har mista råheten som var i første versjon. Ofte når designere får litt tid til å "perfeksjonere" et design, så går noe tapt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wicky Posted October 13, 2018 Share Posted October 13, 2018 ShootingBraken er sexy da! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted October 13, 2018 Share Posted October 13, 2018 Har hverken barnevogn eller bikkje, så sb har jeg aldri vurdert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts