FrodeS Posted October 21, 2009 Share Posted October 21, 2009 Ja, det hadde nok vært billigere med en byggtørker av denne arten, men ovnen er nå engang i huset så da får den bli brukt avogtil.... Du skal ha tilgang på veldig billig diesel og være veldig glad i eksoslukt i garasjen for å bruke en sånn billig byggtørke. Kommer det noe mer bilder snart, eller?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øystein Posted October 21, 2009 Share Posted October 21, 2009 Ja, det hadde nok vært billigere med en byggtørker av denne arten, men ovnen er nå engang i huset så da får den bli brukt avogtil.... Du skal ha tilgang på veldig billig diesel og være veldig glad i eksoslukt i garasjen for å bruke en sånn billig byggtørke. Kommer det noe mer bilder snart, eller?? Dette er ikke en byggtørker...mere en parafindrevet varmeovn. Nærmere bestemt DENNE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted October 23, 2009 Author Share Posted October 23, 2009 Sånn, inneskjermer i plast er montert på G'n... Dette er bra å få på en gammelbil, gir skikkelig beskyttelse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted October 24, 2009 Share Posted October 24, 2009 Ska tru du koser deg med detta. Må væra moro og se ting på plass etterhvert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted October 24, 2009 Author Share Posted October 24, 2009 Ja, der er kjekt å holde på i garasja..... Skikkelig fint å ha et sånt sted for seg selv 8) Fint å se det ta form, men det går litt sakte synes jeg... jobb og familie vetdu..ugh! :P Håper det meste er gjort på søndag og mandag... :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted October 24, 2009 Share Posted October 24, 2009 Hva er det nå det heter igjen? La ikke målet overskygge gleden av å være underveis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted October 25, 2009 Share Posted October 25, 2009 Imponerende! Gleder meg til å se denne nyvaska. Ikke så langt igjen nå? Kan sova godt til natta nå? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted October 25, 2009 Author Share Posted October 25, 2009 Imponerende! Gleder meg til å se denne nyvaska. Ikke så langt igjen nå? Kan sova godt til natta nå? Takk, gleder meg til å vaske den og ta bilder i dagslys..... Skal begynne å ligne på noe da.... Nummerskilta skal monteres på torsdag.....det skal gjøre godt... :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øystein Posted October 26, 2009 Share Posted October 26, 2009 HEEY!!! Dette ser jo riktig så bra ut.... =D> Tenker det er en som gleder seg som et barn til han får trille'n ut av garasjen med skilt på Men!: Skulle du ikke ha gått over "fenderene" dine med noe gummifornyer-stoff før du monterte dem ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted October 26, 2009 Author Share Posted October 26, 2009 HEEY!!! Dette ser jo riktig så bra ut.... =D> Tenker det er en som gleder seg som et barn til han får trille'n ut av garasjen med skilt på Men!: Skulle du ikke ha gått over "fenderene" dine med noe gummifornyer-stoff før du monterte dem ? Takker, jepp jeg er nok ganske yr på torsdag når skilta skal på.... :P :P :P :P Jo, litt sånn gummifornyer skader ikke, av en eller annen merkelig grunn så har det kommet på noe rødmaling på de bakre... :x :x :x Må gå over med thynner først...... Bilen var generelt så støvete at jeg brydde meg ikke å gjøre dem rein.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enebakk Posted October 26, 2009 Share Posted October 26, 2009 Det her så helt KONGE ut Det du har gjort med den bilen må du være stolt over =D> =D> =D> Får mer å mer lyst på et G prosjekt når jeg ser hva du har fått til med den bilen. Kos deg masse med bilen når du får skilter på den Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HenrikTA Posted October 26, 2009 Share Posted October 26, 2009 Hei Roger! Gratulerer med snart ferdigstilt prosjekt! Dette her blir bare dødsbra, og jeg blir mer og mer misunnelig på deg Har sagt det før, men det kan ikke gjentas for ofte... G er så sinnsyykt tøft!! Kos deg med bilen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted October 26, 2009 Share Posted October 26, 2009 Får lyst på G selv når jeg ser hvor kjempebra din blir!! Gleder meg til bilder av bilen helt ferdig med skilter på ute i solen 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øystein Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 Noe spesielt du ønsker deg til bursdagen din da Roger??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted October 27, 2009 Author Share Posted October 27, 2009 Noe spesielt du ønsker deg til bursdagen din da Roger??? At G'n går igjennom nåløyet til BOS....... og jeg kan jogge over til Tilsynet og hente skilta..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted October 27, 2009 Author Share Posted October 27, 2009 Det her så helt KONGE ut Det du har gjort med den bilen må du være stolt over =D> =D> =D> Får mer å mer lyst på et G prosjekt når jeg ser hva du har fått til med den bilen. Kos deg masse med bilen når du får skilter på den Takker, håper det kan inspirere flere til å begynne på en G'..... Hei Roger! Gratulerer med snart ferdigstilt prosjekt! Dette her blir bare dødsbra, og jeg blir mer og mer misunnelig på deg Har sagt det før, men det kan ikke gjentas for ofte... G er så sinnsyykt tøft!! Kos deg med bilen.. Thanks, G er macho ja.... 8) Dødsbra er v el en liten overdrivelse, husk- det er en rullende restaurering, så det er ennå ting og tang som skal tas... Venstre baksjerm og innerskjerm må skiftes i løpet av et år eller tre... Tar det planmessig fremover... Får lyst på G selv når jeg ser hvor kjempebra din blir!! Gleder meg til bilder av bilen helt ferdig med skilter på ute i solen 8) Hva?? Har du ikke G' på tunet? Det har jo snart 'alle'.... Bilder kommer på torsdag, håper vi..... :D Åh! Ikke verre? Det går nok fint skal du se... Skal krysse et-eller-annet for deg Takk, kan trenge gode-vibrasjoner fra medlemmene når en 25 år gammel dunk skal til kontroll.... :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 Enig at krom dibbedutter og sort bil hører sammen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 Godt at forumet er oppe... abstinensene kan gi alvorlige konsekvenser.... Vel-vel.... Alltid spennende når en 25 år gammel bil skal på eu/pk..... Gratulerer! Alltid hyggelig å komme helskinnet gjennom sånt. Det ligger mbe-skiltplater og venter på deg i shoppen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted October 30, 2009 Author Share Posted October 30, 2009 Skiltplater må på, har ikke kikka i shoppen ennå, men det kommer snart bestilling.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted October 30, 2009 Author Share Posted October 30, 2009 Det ligger mbe-skiltplater og venter på deg i shoppen Når shoppen kommer opp igjen da Japp, la merke til det.... :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
repvik Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 Det ligger mbe-skiltplater og venter på deg i shoppen Når shoppen kommer opp igjen da Japp, la merke til det.... :D Send mail til effektansvarlig. Såsnart jeg har fått satt opp mailserveren igjen kommer den fram Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 Hvordan gikk det på EU? Null hull? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted October 30, 2009 Author Share Posted October 30, 2009 Hvordan gikk det på EU? Null hull? Ja, heldigvis "null hull"......får ikke ut nr-skilta uten det...... Var bekymret for bremsene, men de var faktisk veldig fine. Har skifta skivene fremme og tromlene/cylinderne bak, men caliperne foran var vanskelig å få luftet, lufteskruen satt fast..... De fungerte fint etter å ha stått i 9-10mndr....heldigvis :P Nye calippere koster 3600.- pr side........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enebakk Posted October 31, 2009 Share Posted October 31, 2009 Gratulerer med skilter på vogna =D> =D> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted October 31, 2009 Share Posted October 31, 2009 Trur ikke det er så veldig mange her som ruller av gårde med mer tilfredstillende følelse enn deg! Selvgjort er velgjort! Det står respekt av sånt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts