Jump to content

Ettermontere Distronic Plus / DAB

Vikinghansen
 Share

Recommended Posts

Er det noen som har erfaring med ettermontering av Distronic Plus og/evt DAB på Mercedes?

Har en W176 A45 AMG 2016mod der jeg kunne tenkt meg å få dette ettermontert dersom det er mulig til en overkommelig pris.

Lurte på om det kunne vært mulig å få gjort dette i Tyskland, da jeg tenkte kjøre en tur nedover Europa i sommer.

Bilen er ellers det meste av utstyr med bla AUTOMATIC LANE RECOGNITION, BLIND SPOT ASSISTANT, ATTENTION ASSIST og COLLIS.WARN. SYS. W/ ACTIVE BRAKE INTERV. FCW STOP.

Skulle tro at noen av disse systemene brukes med Distronic uten at jeg har nok greie på det.

Disse 2 tingene er veldig irriterende og ikke ha, når ellers bilen har alt av utstyr...

Setter pris på om noen med peiling på dette/evt erfaringer og ikke minst info om hvem som kan kontaktes for hjelp til dette kommenterer, på forhånd takk  :D

Steve som driver MBenzNL har gjort dette flere ganger tidligere, på de fleste nyere modeller. Han holder til i Nederland, helt på grensen til Tyskland, og du kan se noen av jobbene hans her: http://www.mercedesforum.nl/mbenznl

Han kan kontaktes på MBenzNL@gmail.com. Send chassisnr ditt og hva du ønsker pris på, så får du antakelig svar ganske raskt.