ØHN Posted July 11, 2018 Share Posted July 11, 2018 Er det bedre å jobbe med original lakk? Lakken i seg selv er den samme å jobbe med. Men fabrikken lakkerer ofte jevnere, uten matte felter med varierende lakkstruktur, og har sjelden mye lakkstøv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ØHN Posted July 11, 2018 Share Posted July 11, 2018 Venstre bakdør Før Etter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ØHN Posted July 11, 2018 Share Posted July 11, 2018 Førerdør Før Etter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ØHN Posted July 11, 2018 Share Posted July 11, 2018 Venstre forskjerm Før Etter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ØHN Posted July 11, 2018 Share Posted July 11, 2018 Utfra papirene, så er det ca. 70.000 km og snaut 14 år siden den ble lakkert. Jeg tror ikke det har vært gjort noen ordentlig detailing på den etter det, så den har i det minste holdt seg relativt greit. Det tyder på at den har blitt tatt godt vare på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted July 11, 2018 Author Share Posted July 11, 2018 Ja, den har nok hatt det ganske bra. Det blir spennende å se hvordan det har gått med chromen på dørene, og de matte feltene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted July 12, 2018 Share Posted July 12, 2018 Ja, den har nok hatt det ganske bra. Det blir spennende å se hvordan det har gått med chromen på dørene, og de matte feltene. Ja, det er så vidt jeg vet ingen enkel jobb. Det er iallefall ikke en enkel jobb om man ikke har peil på hva man skal bruke av produkter. Hjelper lite å stå med autosol for å si det sånn. Fryktelig mye jobb. Men kanskje en lek for ØHN? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted July 12, 2018 Share Posted July 12, 2018 Når du har prøvd det meste av maskiner, puter og midler, blir det lettere å vite hvordan man skal angripe det enkelte tilfelle. Og den store fordelen med Øyvind er at det er tydelig han går primært for et varig resultat. Det blir noe helt annet enn en "proff" som skal få en bil til å framstå så salgbar som mulig inntil bilen ruller ut av lokalet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MB JON Posted July 12, 2018 Share Posted July 12, 2018 Har du hatt bilen hos ØHN så er det en glede å få den strøken tilbake Hadde min 211 4M der for noen år tilbake og da jeg solgte den 2 år senere sa kjøper: 'det er den eneste bilen jeg har sett på som er slik den er på bildene' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ØHN Posted July 12, 2018 Share Posted July 12, 2018 Takk for besøket! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted July 12, 2018 Share Posted July 12, 2018 Aldeles nydelig 😍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted July 13, 2018 Author Share Posted July 13, 2018 Det ser da ut som det er gjort litt mer enn å bare dra fort over med filla Jeg har bare tatt noen halvdårlige bilder, og de yter den på ingen måte rettferdighet. Skal prøve å få tatt noen ordentlige snart. Ett er fra et lite pitstop på Høvik for å fylle "billig" bensin da jeg først var på de kanter, de to andre er av inventaret i garasjen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted July 13, 2018 Share Posted July 13, 2018 Som glass 😃👍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted July 13, 2018 Author Share Posted July 13, 2018 Tenkte jeg skulle ta noen raske bilder av huset til naboen, men så sto denne bilen i veien. Ergerlig, men ikke noe å gjøre med det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted July 13, 2018 Share Posted July 13, 2018 Ser veldig bra ut. Er du fornøyd sjøl? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted July 13, 2018 Author Share Posted July 13, 2018 Ser veldig bra ut. Er du fornøyd sjøl? Kan vel ikke annet enn å klage, eller hvordan det var? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted July 14, 2018 Share Posted July 14, 2018 Veldig fin bil 😃 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted August 12, 2018 Share Posted August 12, 2018 Grattis med pokalen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted August 12, 2018 Author Share Posted August 12, 2018 Grattis med pokalen Takk. Veldig moro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ØHN Posted August 12, 2018 Share Posted August 12, 2018 Gratulerer med pokal! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 17, 2018 Share Posted October 17, 2018 Så gøy! Gratulerer så mye Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deltaone Posted October 17, 2018 Share Posted October 17, 2018 Her i Tønsberg er det vel faktisk ingen firma som kan polere bil skikkelig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted October 19, 2018 Author Share Posted October 19, 2018 Bare å glede seg til våren... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted October 19, 2018 Share Posted October 19, 2018 Her i Tønsberg er det vel faktisk ingen firma som kan polere bil skikkelig. Det finnes vel knapt i Norge? Dersom man skal regne utstyr, folk, lokale og strøm, så blir det dyrt å få utført en 100% jobb. Så sånne entusiastiske ildsjeler som driver hjemme i garasjen, er gull verdt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deltaone Posted October 21, 2018 Share Posted October 21, 2018 Men de klarer å ta seg betalt .. Sist og kanskje den aller siste gangen jeg fikk polert opp en bil, så brente de hull i lakken to steder, og subbet borti plast støtfangeren med poler-skiva. Støtfangeren var selvsagt ikke taipet/maskert.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts