_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted December 7, 2017 Share Posted December 7, 2017 For en nydelig bil! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleArneS Posted December 7, 2017 Author Share Posted December 7, 2017 Se der ja....greit å få gjort dette nå ja Jepp, god samvitighet nå ja.. Takker så mye for rosende ord Clas, MB Jon og Syver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleks Posted December 7, 2017 Share Posted December 7, 2017 Nydelig bil gi den godt stell og den vil vare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleArneS Posted December 8, 2017 Author Share Posted December 8, 2017 Nydelig bil gi den godt stell og den vil vare Takker så mye Aleks, helt klart "godt stell og den vil vare" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleArneS Posted December 8, 2017 Author Share Posted December 8, 2017 Legger ut noen bilder av vinterhjulene (piggfrie) Dekk ; NOKIAN 295/30 22", Felg ;ZEN 10 x 22" ET 45 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MB JON Posted December 8, 2017 Share Posted December 8, 2017 Vakkert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleArneS Posted December 9, 2017 Author Share Posted December 9, 2017 Vakkert Takker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hlieberg Posted December 9, 2017 Share Posted December 9, 2017 Den kledde vinterfelgene også ☺ Må få sett denne live snart, skal du på juleavslutning på Ravnsborg til uken? Sent fra min SM-G950F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleArneS Posted December 10, 2017 Author Share Posted December 10, 2017 Den kledde vinterfelgene også ☺ Må få sett denne live snart, skal du på juleavslutning på Ravnsborg til uken? Takker, sjansen byr seg nok etter hvert tipper jeg, at vi treffes på ett treff/møte fremover (2018) Desverre blir det ikke noen juleavslutning på Ravnsborg på meg, stort trøkk på jobben nå før jul med en del reising er årsaken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleArneS Posted December 28, 2017 Author Share Posted December 28, 2017 For det første, fortsatt god romjul til dere alle.. I slutten av 2015 solgte jeg min w203 C180 K, 2005 mod (119 km). En trofast traver med litt for liten motor selv om kompressoren hjalp litt på.. Dårlig bagasjeplass og elendig på vinterføre, ellers ingen ting og si på kjørekomfort... Bilen ble klargjort for salg, og den ble solgt i løpet av få dager... Legger ut noen bilder av den her etter klargjøring; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hlieberg Posted December 31, 2017 Share Posted December 31, 2017 For det første, fortsatt god romjul til dere alle.. I slutten av 2015 solgte jeg min w203 C180 K, 2005 mod (119 km). En trofast traver med litt for liten motor selv om kompressoren hjalp litt på.. Dårlig bagasjeplass og elendig på vinterføre, ellers ingen ting og si på kjørekomfort... Bilen ble klargjort for salg, og den ble solgt i løpet av få dager... Legger ut noen bilder av den her etter klargjøring; Husker jeg likte disse godt da de kom, men ser det har skjedd ting på designfronten siden den gang Sent fra min SM-G950F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleArneS Posted January 18, 2018 Author Share Posted January 18, 2018 Fantastisk vinterstemning nå i starten av 2018, måtte bare ta noen bilder med iphone´n , bilen er desverre ikke rein, med noen meter´s kjøring fra jobben blir det fort noe saltslafs på bilen Om en uke blir det en tur over til CANADA for og fotografere SNØUGLE, noe jeg gleder meg stort til Håper sefølgelig og se noen råe MB også underveis.. Legger ved ett bilde av ugla jeg fikk tatt i feb.2016 ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hlieberg Posted January 18, 2018 Share Posted January 18, 2018 Fantastisk vinterstemning nå i starten av 2018, måtte bare ta noen bilder med iphone´n , bilen er desverre ikke rein, med noen meter´s kjøring fra jobben blir det fort noe saltslafs på bilen Om en uke blir det en tur over til CANADA for og fotografere SNØUGLE, noe jeg gleder meg stort til Håper sefølgelig og se noen råe MB også underveis.. Legger ved ett bilde av ugla jeg fikk tatt i feb.2016 ; Fantastisk bilde ☺ Sent fra min SM-G950F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleArneS Posted January 23, 2018 Author Share Posted January 23, 2018 Fantastisk bilde ☺ Takk for det Henning, bare noen dager igjen nå, så går turen over til Canada for og møtte denne fantastiske ugla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleArneS Posted July 23, 2018 Author Share Posted July 23, 2018 Noe forumtørke på meg hitill i år, prøve og få rettet på det utover.. Her en liten oppdatering, lite kjøring og mye reising på vårparten, så først for noen uker siden fikk jeg tid til litt bil-shine.. Dette ble satt bort til noen som kan det ( Lie´s Supeshine ), har desverre ingen plass og stå med dette selv .. Lakkrens og polering ble det denne gang.. Fornøyd med resultatet.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hlieberg Posted July 26, 2018 Share Posted July 26, 2018 Sent fra min SM-G950F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted July 26, 2018 Share Posted July 26, 2018 Ser veldig bra ut 👍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleArneS Posted November 6, 2019 Author Share Posted November 6, 2019 (edited) Ny Antirust behandling ; Da er det gått to år (nov 2017) siden første antirustbehandling hos " Oslo Antirust " på bilen min.. SMS kom inn på min tlf for noen uker siden, påminnelse om ny antirustbehandling fra Oslo Antirust... Dato og tid ble bestemt - 4.nov 2019 kl 1400... Var der en halvtime før, men fikk bilen inn med en gang... Denne gangen også behandling med " Fluid Film ".. Var litt spennende og se under før behandlingen om det fortsatt satt igjen noe fluid film.. Legger ved noen bilder fra før behandling og etter behandling... Her noen bilder før behandlingen, ser tydelig at det ligger igjen Fluid Film fra forrige behandling... Dører, kanaler og innerskjermer sto for tur, alle plugger ble tatt ut... Sprøyta med lang snabel ble stukket inn og spruter godt med "Fluid Film" på vei ut.. Etter behandling, ser godt laget med "Fluid Film" Da er det 2 år til neste gang, har ikke kjørt lengre en litt over 10 000 km de siste to årene, men man vet aldri med salt-slafset man har på vinteren her, så for og ha god samvittighet ovenfor seg selv og bilen så synes jeg det er vert med behandling... Edited November 6, 2019 by OleArneS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts