Jump to content

KennethJs andre Mercedes

KennethJ
 Share

Recommended Posts

• Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Takk for gratulasjonene :)

Det har ikke vært vær til å vaske bil enda, temperaturen er lav for tiden og er stort sett på rundt 15 blå..

Jeg må dessverre vaske utendørs, det utgår med slike temperaturer.

Ok da, godtas under tvil!

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Det er ofte noen ting man ikke er helt fornøyd med, det er ikke alt som er som det burde vært fra fabrikk rett og slett..

Det har jeg tatt konsekvensen av, så nå har bilen fått noen kosmetiske oppgraderinger.

Dette er:

-Svart folie på den tverrgående chrome-lista bak.

-Svart folie på chrome-listene på dørhåndtak (Keyless go-pakke gir chrome på dørhåndtakene)

-Mørke ruter fra B-stolpen og bakover.

I tillegg til dette har bilen blitt helfoliert med Hexis Bodyfence selvreparerende folie.

1db707de4cd0868575719740f391f174.jpg

c5e68eee360091cd4b250f3f4dc7c8b3.jpg

Den fikk hakket mer bøllete stil med en gang. Det kledde den, samtidig som det bare er å dra av igjen om man ombestemmer seg.

Den var litt bøllete å sitte på med også, så det passer greit. Herlig, politisk ukorrekt bil.

Jeg har ikke byttet farge nei, Hexis Bodyfence er en beskyttende folie uten farge og foliering er gjort for å unngå lakkskader.

Ang skilter på fastlandet er greia at vi til vanlig har skilter for anleggsbruk, så får vi lov til å ha hvite skilter inntil 3 mnd i året.. Når de 3 mnd er over har jeg 3 uker på å vise bilen hos Sysselmannen og omregistrere til svarte skilter igjen. (Ja, det er faktisk en omregistrering hver gang..)

• 4 months later...

BØRSTE snø av bilen?? BØRSTE? Nei, du mente det sikkert ikke bokstavelig, Kenneth... Uansett, nei, det er ikke hyggelig med snø. Kjøre på de hersens vinterdekkene... Men på skikkelig snøføre, da kan det jo være litt morsomt..

Joda, jeg børster med børste.

Bilen er helfoliert så det er ingen fare for å ripe opp lakk og sånt :)

Snø er bra, vinter er fantastisk og bilen er morsom også på vinterføre.

Røyk på et forenklet forelegg i dag, de har tydeligvis fått besøk fra Tromsø her oppe.. Så da hadde de fartskontroll. At de gidder å bry seg om bagatellmessige 58km/t i 50-sone er mer enn jeg kan fatte og begripe.. Særlig når det er like etter der det går fra 80 til 50..

Hehe, jeg vet den er foliert. Gudskjelov... Det er nettopp der de står, Kenneth, de utspekulerte jævlene... Husker jeg ble tatt for mange år siden i en Seat Toledo (bakfra? altså, ikke bakfra i en Toledo) der fartsgrensen gikk fra 70 til 60, og senere i en Ibiza Cupra der fartsgrensen gikk fra 60 til 50. Alle de andre gangene har jeg ikke kommet på unnskyldninger for ennå..