Jump to content
Mercedes-Benz Entusiastklubbs forum
Frode Sørensen

Lokallag Oslo møtes på Cars & Coffee på Dal, 10. august kl 1700

Recommended Posts

Neste Cars & Coffee er rett rundt hjørnet.

Mer info om treffet finner man på Cars & Coffee sin Facebook-side, noe av det gjentas også her på forumet for de av oss (som meg) som ikke bruker Facebook.

Her er teksten fra Facebook siden - ikke at jeg tror det gjelder noen av oss, men legg merke til den sterke oppfordringen i tekstens siste del. :)

Så var det igjen klart for nytt Cars & Coffee på Dal:-). Igjen har vi vært heldige å få låne plassen til Dekkteam avd Dal. Også denne gangen stiller Max Ivan Catering opp, og selger nyyyydelig mat, og drikke, så still opp sulten, og tørst :-). Tilslutt en påminnelse om å kjøre pent i Industriveien, så vi ikke blir nektet flere arrangement. Velkommen alle sammen :-)

NB! Vi MB Entusiaster møtes på parkeringsplassen til Plantasjen på Jessheim, rett ved Jessheim Nord krysset på E6, kl 1700 for felles kjøring og ankomst til Dekkteam.

For de som ankommer senere eller av andre grunner vil møte direkte, her er detaljer rundt adresse, sted og klokkeslett:

Dato og tid: 10. august 2017 kl 1830 til 2130

Adresse: Dekkteam, Industrivegen 44, 2072 DAL

Sees vi på Dal? :)

OBS! Det har blitt en liten misforståelse. Jeg har oppdatert første post med ny informasjon for oppmøte og felles kjøring til Dekkteam.

NB! Vi MB Entusiaster møtes på parkeringsplassen til Plantasjen på Jessheim, rett ved Jessheim Nord krysset på E6, kl 1700 for felles kjøring og ankomst til Dekkteam.