tommern57 Posted July 17, 2017 Share Posted July 17, 2017 Ikke sikker på riktig navn, men bilen er like bøs som prisen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BenzBølla Posted July 20, 2017 Author Share Posted July 20, 2017 Stemmer det med G Wagen, og den er helt rå! Takk alle sammen, jeg er ekstremt fornøyd så langt Den ser også enda tøffere ut i virkeligheten, akkompagnert av en helt rå lyd! Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cityhopper Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 Gratulerer med bilen, ser meget bra ut! Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BenzBølla Posted July 20, 2017 Author Share Posted July 20, 2017 Takk! Legger ved et lite bilde fra tidligere i kveld. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BenzBølla Posted July 20, 2017 Author Share Posted July 20, 2017 Ikke noe å si på forbruket, hvis man bryr seg om sånt... Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BenzBølla Posted July 20, 2017 Author Share Posted July 20, 2017 Motorbygger har lagt ut bilde av bilen på sin Instagram profil Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ClasT Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 Wow..kult 👍👍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BenzBølla Posted August 15, 2017 Author Share Posted August 15, 2017 Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hlieberg Posted August 16, 2017 Share Posted August 16, 2017 Men er det ikke fryktelig ukomfortabelt med slike brede og lave dekk da..? (Hilsen hu svigermor) Fantastisk bil! Rå lyd. Lydmessig er det også langt råere enn de gamle 63 AMG-modellene med større motor, takket være eksosanlegget. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BenzBølla Posted August 17, 2017 Author Share Posted August 17, 2017 Hehe, mer komfortabelt enn man kanskje skulle tro. Men det var mer komfort i min forrige C250 - med airmatic Merket fort på betongdekke på autobahn at det er skikkelig AMG-understell, selv i comfort modus Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BenzBølla Posted August 17, 2017 Author Share Posted August 17, 2017 En ting som irriterer meg litt, det er en glippe mellom spoiler og bakluke på venstre side. Se bilder... Usikker på om jeg vil reklamere/få det fikset, i frykt for at det kanskje bare blir verre..? Hva tror dere? Burde vært i orden fra fabrikk! Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hlieberg Posted August 18, 2017 Share Posted August 18, 2017 Hvis det bare er på ene siden ville jeg reklamert. Det der burde være en enkel sak å fikse, vil jeg tro... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BenzBølla Posted August 18, 2017 Author Share Posted August 18, 2017 Hvis det bare er på ene siden ville jeg reklamert. Det der burde være en enkel sak å fikse, vil jeg tro... Bare på ene siden ja, sitter helt perfekt ellers. Potensiell møkk-samler sånn det er nå, blir fort liggende noe mellom der å gnisse... Hele spoiler må nok av, den sitter nok godt! Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hlieberg Posted August 18, 2017 Share Posted August 18, 2017 Røsk hele dritten av! Nei, de må da kunne klare dette hos forhandler, bare det ikke medfører at bagasjelokket må lakkeres.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted August 18, 2017 Share Posted August 18, 2017 Bare på ene siden ja, sitter helt perfekt ellers. Potensiell møkk-samler sånn det er nå, blir fort liggende noe mellom der å gnisse... Hele spoiler må nok av, den sitter nok godt! Sent from my iPhone using Tapatalk Blir veldig fort smådrit liggende, og da er du igang med gnissing som blir rust. Jeg så det på en "hellimt" spoiler, så snakker av erfaring. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BenzBølla Posted August 18, 2017 Author Share Posted August 18, 2017 Røsk hele dritten av! Nei, de må da kunne klare dette hos forhandler, bare det ikke medfører at bagasjelokket må lakkeres.. Det er det jeg er redd for, tipper at lakken kommer til å bli med deler av spoileren om den fjernes... Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BenzBølla Posted August 18, 2017 Author Share Posted August 18, 2017 Bare på ene siden ja, sitter helt perfekt ellers. Potensiell møkk-samler sånn det er nå, blir fort liggende noe mellom der å gnisse... Hele spoiler må nok av, den sitter nok godt! Sent from my iPhone using Tapatalk Blir veldig fort smådrit liggende, og da er du igang med gnissing som blir rust. Jeg så det på en "hellimt" spoiler, så snakker av erfaring. Enig, selvom den ikke er like utsatt bak og så høyt oppe på bilen så vil det komme noe drit der og... Hmmm... Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted August 18, 2017 Share Posted August 18, 2017 Jeg hadde en tilsvarende leppe på 210'n og etter ca 30'km var det synlige merker i lakken på lokket. Så den gikk ikke på igjen etter lakkering, for å si det sånn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hlieberg Posted September 22, 2017 Share Posted September 22, 2017 Funnet ut av det med spoileren, BenzBølla? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BenzBølla Posted November 26, 2017 Author Share Posted November 26, 2017 Funnet ut av det med spoileren, BenzBølla? Får nok ordnet det, men tar det først til våren sammen med et par andre reklamasjoner. Nå er bilen parkert for vinteren... :-/ Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts