Jump to content

Var Thor-Egils 300TE Sportline (solgt)

Thor-Egil Andersen
 Share

Recommended Posts

Jeg kjørte også ganske ny skoda for litt sida. Den var "grei nok", men det er i stor grad i sammenlikning med min egen, snart 20 år gamle. Da jeg satt meg inn i en 2009 BMW 520DAT noen uker senere, var det ikke vanskelig å merke at det fortsatt er stoooor forskjell på premium og røkla. Jeg kjenner jeg blir litt glad av å kjøre biler der noen faktisk har tenkt, og laget en bil man skal kose seg bak rattet i, ikke noe ræl de kastet sammen for at det skal være billigst mulig, og akkurat overbevise folk om at det er en sånn de skal kjøre til og fra barnehagen i. Skoda lager mye kurrant de, men premium er det ikke.

• Replies 691
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg kjørte også ganske ny skoda for litt sida. Den var "grei nok", men det er i stor grad i sammenlikning med min egen, snart 20 år gamle. Da jeg satt meg inn i en 2009 BMW 520DAT noen uker senere, var det ikke vanskelig å merke at det fortsatt er stoooor forskjell på premium og røkla. Jeg kjenner jeg blir litt glad av å kjøre biler der noen faktisk har tenkt, og laget en bil man skal kose seg bak rattet i, ikke noe ræl de kastet sammen for at det skal være billigst mulig, og akkurat overbevise folk om at det er en sånn de skal kjøre til og fra barnehagen i. Skoda lager mye kurrant de, men premium er det ikke.

Skoda kan heller ikke sies å være biler som er "kastet sammen for at det skal være billigst mulig".

Må bare si at det var deilig å få tilbake 124`n altså. Godt skrudd sammen, tight og fin den også. Må bare takke Øyvind og Stian + resten av gutta på SOS Biloppretting på Kløfta. Veldig god service og vell utført jobb. Anbefales for alle med Benz, de gutta der kan jobben sin og er mercegutter :D

Gjenstår bare å få byttet fjører så er bilen så god som "ny" igjen. 8)

Ulempen med å lese et innlegg og tenke samtidig:

Og da fikk jeg tlf fra verksted, bilen min er ferdig...

What?! var bilen di så dårlig stand at den rett og slett er ferdig?!

... og må levere leiebil idag 8)

Ååååja, det var ikke skraphaugen du mente nei...  :lol: 8)

Hehe,,, ikke noe nye bilder, ser helt lik ut som før da 8)  Og ja vinterhjul er på, da var da jeg så at fjøra var knekt :D

La om før den skulle inn på oppretting, da jeg ikke ville at de skulle søle/sprøyte lakk på sommehjula mine. Bedre å søle på vinterfelgene om de skulle være uheldige 8)

Blir litt lenger verkstedopphold enn planlagt, v fjør knekt 4 steder, høyre 3 steder. Bolten på høyre side knakk tvers av da de skulle ha den av. Ny bestilt, så kanskje jeg får bil igjen i morgen 8)

• 2 years later...