FrodeS Posted October 13, 2011 Share Posted October 13, 2011 Jeg kjørte også ganske ny skoda for litt sida. Den var "grei nok", men det er i stor grad i sammenlikning med min egen, snart 20 år gamle. Da jeg satt meg inn i en 2009 BMW 520DAT noen uker senere, var det ikke vanskelig å merke at det fortsatt er stoooor forskjell på premium og røkla. Jeg kjenner jeg blir litt glad av å kjøre biler der noen faktisk har tenkt, og laget en bil man skal kose seg bak rattet i, ikke noe ræl de kastet sammen for at det skal være billigst mulig, og akkurat overbevise folk om at det er en sånn de skal kjøre til og fra barnehagen i. Skoda lager mye kurrant de, men premium er det ikke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted October 13, 2011 Share Posted October 13, 2011 Jeg kjørte også ganske ny skoda for litt sida. Den var "grei nok", men det er i stor grad i sammenlikning med min egen, snart 20 år gamle. Da jeg satt meg inn i en 2009 BMW 520DAT noen uker senere, var det ikke vanskelig å merke at det fortsatt er stoooor forskjell på premium og røkla. Jeg kjenner jeg blir litt glad av å kjøre biler der noen faktisk har tenkt, og laget en bil man skal kose seg bak rattet i, ikke noe ræl de kastet sammen for at det skal være billigst mulig, og akkurat overbevise folk om at det er en sånn de skal kjøre til og fra barnehagen i. Skoda lager mye kurrant de, men premium er det ikke. Skoda kan heller ikke sies å være biler som er "kastet sammen for at det skal være billigst mulig". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted October 13, 2011 Author Share Posted October 13, 2011 Skodaen virker ihvertfall som den er godt skrudd sammen, sist jeg fikk leiebil ca 2-3 år siden fikk jeg en Toyota Avensis og den var ikke noe alright for å si det sånn. Gleder meg dog til å få tilbake min egen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted October 14, 2011 Author Share Posted October 14, 2011 Og da fikk jeg tlf fra verksted, bilen min er ferdig og må levere leiebil idag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted October 14, 2011 Author Share Posted October 14, 2011 Må bare si at det var deilig å få tilbake 124`n altså. Godt skrudd sammen, tight og fin den også. Må bare takke Øyvind og Stian + resten av gutta på SOS Biloppretting på Kløfta. Veldig god service og vell utført jobb. Anbefales for alle med Benz, de gutta der kan jobben sin og er mercegutter Gjenstår bare å få byttet fjører så er bilen så god som "ny" igjen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuckyDuck Posted October 14, 2011 Share Posted October 14, 2011 Ulempen med å lese et innlegg og tenke samtidig: Og da fikk jeg tlf fra verksted, bilen min er ferdig... What?! var bilen di så dårlig stand at den rett og slett er ferdig?! ... og må levere leiebil idag Ååååja, det var ikke skraphaugen du mente nei... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted October 15, 2011 Author Share Posted October 15, 2011 Hehe.... ikke sånn ferdig nei Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted October 19, 2011 Author Share Posted October 19, 2011 Jaja... Får vel hjem å vaske/polere bil etterpå, alle bilene som er parkert på jobb er fulle av lakkstøv av noe slag. Ikke funnet ut av hvem eller hvor det kommer fra Fader altså..... :x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted October 20, 2011 Share Posted October 20, 2011 Så surt! Si i fra hvis du trenger tips eller hjelp med å få det bort Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted October 20, 2011 Author Share Posted October 20, 2011 Gikk heldigvis vekk med en grundig vask Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted October 20, 2011 Share Posted October 20, 2011 Gikk heldigvis vekk med en grundig vask Bilder!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted October 26, 2011 Author Share Posted October 26, 2011 Da er bilen levert på SOS biloppretting igjen, skal skifte fjører bak da den ene var knekt. Ba dem samtidig å kanskje få denn bittelitt høyere bak Skal bli deilig å få den i orden nå, har vært litt "stump" bak pga den knekte fjøra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted October 26, 2011 Author Share Posted October 26, 2011 Hehe,,, ikke noe nye bilder, ser helt lik ut som før da Og ja vinterhjul er på, da var da jeg så at fjøra var knekt La om før den skulle inn på oppretting, da jeg ikke ville at de skulle søle/sprøyte lakk på sommehjula mine. Bedre å søle på vinterfelgene om de skulle være uheldige Blir litt lenger verkstedopphold enn planlagt, v fjør knekt 4 steder, høyre 3 steder. Bolten på høyre side knakk tvers av da de skulle ha den av. Ny bestilt, så kanskje jeg får bil igjen i morgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted October 28, 2011 Author Share Posted October 28, 2011 Og bilen ble bare sinnsykt god å kjøre og superbehagelig fjæring. Som å få ny bil dette her Skulle lagt ut bilde av gamle fjærene, men har bare bilde på tlf..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 Vips Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted October 28, 2011 Author Share Posted October 28, 2011 Takker, FB er tingen Litt slitne fjører som dere ser Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted October 28, 2013 Author Share Posted October 28, 2013 Denne bilen er nå for salg! Se biler til Salgs. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts