Solbakken 0 Posted September 25, 2016 Blir en sammenkomst her kl 18.00. Får prøve å se om vi finner ut av noe julebord denne gang. Treffet den 14. September uteble tror jeg. Håper så mange som mulig kommer da Sent fra min LG-H850 via Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tor Anton 0 Posted September 25, 2016 Jeg kan ikke komme da jeg sitter å fryser en del denne tiden. Ang.julebord så fikk vi en forespørsel om vi kunne tenke oss å ta dette sammen med Oslo og vestregionen, så kan jo ta en prat rundt dette. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Myrsveen 0 Posted September 26, 2016 Tenkte på, julebord, er det for alle medlemmene i klubben? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tor Anton 0 Posted September 26, 2016 ja det er for alle medlemmene, bare å møte opp på det. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Grasto 0 Posted October 4, 2016 Jeg jobber dessverre kvelden denne dagen Quote Share this post Link to post Share on other sites