Jump to content

Campingvogn tråd...

HolgersEN
 Share

Recommended Posts

• Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 2 months later...

Bytta 1986 Hobby 680 jeg hadde mot en 1986 Solifer artic 450 for et par måneder siden, men fant ut at den ble litt liten så ble byttet bort for et par dager siden mot en 1985 Bjølseth 600GDL. Litt mindre enn vogna jeg hadde først (skiller ca 110cm fra hobby 680) men de veier like mye. Virker mye mer solid og bedre kvalitet enn hobbyen. I tillegg bedre utstyrt med stekeovn, vannbåren varme osv. Trur det er en grei vogn som jeg kan få testet ut i vinter.

IMG_2309.thumb.JPG.7b1b26f604445769199748a0ee9d6a83.JPG

IMG_2312.thumb.JPG.74584fc834b04f30cb5bee77e2ec4731.JPG

• 4 months later...

I år blir det campinglivet på oss og! Har gått i innkjøp av ei 86mod Tabbert Comtesse 530 og lurer i den forbindelse på kva speil dere bruker? Trekkvogna mi er ein w211 facelift så må ha noko som sitter godt på dei speila. Biltemaspeila som fulgte med vogna er berre dritt...  :lol:

I år blir det campinglivet på oss og! Har gått i innkjøp av ei 86mod Tabbert Comtesse 530 og lurer i den forbindelse på kva speil dere bruker? Trekkvogna mi er ein w211 facelift så må ha noko som sitter godt på dei speila. Biltemaspeila som fulgte med vogna er berre dritt...  :lol:

Jeg bruker disse fra Milenco og er veldig fornøyd. Har brukt de både på S211 og X164, sitter like godt på speilene på begge to. Modellen jeg linker til er den med lang arm for bredere vogner, det finnes også en modell med kortere arm, men det kan være greit med lang arm og heller trekke den litt lengre inn i tilfelle du plutselig finner ut hvor digg det er med 250cm bred vogn.. :)

• 2 weeks later...

Takk for tips, eg gjekk for dei speila! Skal på ein liten 4 timers tur i morgen til Bergen og campe for å få med meg vårmønstringa. Blir første tur med vogna, speila og med henger bak på bilen då eg monterte hengerfeste på den for ei veke sida! Så i dag blei det ein liten testrunde med alt for å fulle luft, virker å fungere greit! Spent på korleis turen går :) 48df06c4a8d4bcdacc8eff1dde013589.jpg

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk