Eirik Tømmerås Posted April 5, 2016 Share Posted April 5, 2016 👍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted April 5, 2016 Share Posted April 5, 2016 er det bare meg eller er det mye brunt på den til å ha gått så lite??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnt Posted April 5, 2016 Author Share Posted April 5, 2016 er det bare meg eller er det mye brunt på den til å ha gått så lite??? Til å ha gått så lite, så er det nok så det holder. Tatt alder i betraktning, lagring ute osv, så er det nok helt normalt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted April 6, 2016 Share Posted April 6, 2016 er vinterene der ca som her? den norske jeg kjøpte med 160 000 på telleren hadde bare en bulk ved bagasjelokket så tyder på at den har blitt holdt bra. Ikke sjekket priser i tyskland på noen måneder,men det var 85mod i bra stand ned mot 950 euro. Flere lyse grønne, dåg uten noe utstyr. Det er jo latterlig billig for en veteranbil som gir en "moderne" kjørefølelse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnt Posted December 14, 2016 Author Share Posted December 14, 2016 Det har skjedd en del med denne bilen nå i høst. Dvs begynte såvidt på litt rustarbeid i sommer, men det var ikke før de sene høsttimer at jeg la ned en del timer i bilen hjemme i garasjen og i verkstedet til Morten. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted December 14, 2016 Share Posted December 14, 2016 Det var moro at det er liv i denna tråden igjen. Blir fint detta. Ikke en farge man ser på hvert gatehjørne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnt Posted December 14, 2016 Author Share Posted December 14, 2016 Det var moro at det er liv i denna tråden igjen. Blir fint detta. Ikke en farge man ser på hvert gatehjørne Etter at jeg ødela skjermen på laptopen for noen år siden, så har dessverre forumtida vært utrolig liten. I tillegg så er det ikke til å stikke under en stol at Facebook har mye skylda. Jeg publiserer veldig mye ang mine biler der, men det er mye mer rotete enn et forum når det gjelder gamle poster og arkiv. Fargen var ikke tilgjengelig i så mange år. Og kun de 3-4 første på W201. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas94 Posted December 14, 2016 Share Posted December 14, 2016 Utrolig arig å se:)! Motivasjon for en med 190:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted December 14, 2016 Share Posted December 14, 2016 Veldig flott utvikling Arnt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnt Posted February 26, 2017 Author Share Posted February 26, 2017 Liten oppdatering siden desember. Bakparten begynner å bli komplett. Nye, originale skiltlyslamper er montert. Så også antenne, diverse gummipropper, deksler og bakfanger. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted February 26, 2017 Share Posted February 26, 2017 For en kjempefin bil det blir! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted February 26, 2017 Share Posted February 26, 2017 Ser ingen bilder her jeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnt Posted February 26, 2017 Author Share Posted February 26, 2017 Hmmm, jeg ser de. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted February 26, 2017 Share Posted February 26, 2017 Hmm Fyra den andre pc'n her og da så jeg de. Blir fint detta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnt Posted February 26, 2017 Author Share Posted February 26, 2017 Hmm Fyra den andre pc'n her og da så jeg de. Blir fint detta Takk for det Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnt Posted February 26, 2017 Author Share Posted February 26, 2017 For en kjempefin bil det blir! Takk for det. Håper den blir brukende Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted February 27, 2017 Share Posted February 27, 2017 Det kommer an på om du har hjerte til å bruke den Herregud, det er den peneste 190n jeg har sett. Hvordan går det med interiøret? Så du hadde noe rens på menyen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts