Jump to content

Turbo til W211 E220CDI 2003 modell


KjetilP
 Share

Recommended Posts

Er det så lurt tror du? Jeg har en liggende som er gått 350.000 km som stod på den brukte motoren jeg kjøpte og satte i min da turboen havarerte og jeg fikk runaway diesel. Jeg kjøpte en bytteoverhalt turbo fra Turboservice24 i Tyskland, kostet vel rundt 4000,-. Jeg hadde gått for den løsningen da en løpsk dieselmotor ikke er noe du vil oppleve :)

Link to comment
Share on other sites

Guest alexanderst

Ønsker å kjøpe turbo som er i OK stand.

 

Har turboen på nybilen røket?  :? Den har vel gått ca like langt som min? (277 000 km i dag jeg).

Link to comment
Share on other sites

Ønsker å kjøpe turbo som er i OK stand.

 

Har turboen på nybilen røket?  :? Den har vel gått ca like langt som min? (277 000 km i dag jeg).

 

Hei.

Ja den er ikke god. Litt slakk i akslingen. Men den går i nødmodus og jeg får opp at det er lavt laddetrykk. Så vet ikke annet en å bytte den for å finne ut av det.

 

Link to comment
Share on other sites

hadde hørt med GIK og Turbopower jeg.

Jeg kjøpte en ny turbo da jeg bygget motor i evoen. Da jeg klikket på en camaro på banen å tok den i yttersving å hoppa på curbsen så løsnet noe i luftfilteret å drog inn i turboen. Da det var en uke til neste løp så sendte jeg den til GIK å fikk super service. De fortalte at denne hadde vært overhalt før. Det var en turbo jeg kjøpte som "ny" til ca 5000,- Så det er kansje behov for å tenke seg litt om.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...