Jump to content

MercedesW124´s garasje

MercedesW124
 Share

Recommended Posts

Den så da hel og pen ut. Må da gå bra den med 340hk, hvis jeg ikke husker feil.  :) Har ikke skrudd så mye S6, men har skrudd mye på A6 igjennom jobben.

Ja stemmer, bare påkosta 250000 siste 3 åra også..

250000??????? Hjelpes meg, folk har for mye penger

Blir fort dyrt når alt gjøres på verksted

Den så da hel og pen ut. Må da gå bra den med 340hk, hvis jeg ikke husker feil.  :) Har ikke skrudd så mye S6, men har skrudd mye på A6 igjennom jobben.

Ja stemmer, bare påkosta 250000 siste 3 åra også..

250000??????? Hjelpes meg, folk har for mye penger

Blir fort dyrt når alt gjøres på verksted

Ja, det vil jeg tro. Enten kan man ikke matte eller så er man en ihuga entusiast med fri konto og ti tommeltotter. Det er jo ikke verdt det, selv om det er en slik bil. Summen av hva bilen er i salgspris før reprasjon og den summen som er nedlagt i den, så er man på god vei til en ny

Ja, det vil jeg tro. Enten kan man ikke matte eller så er man en ihuga entusiast med fri konto og ti tommeltotter. Det er jo ikke verdt det, selv om det er en slik bil. Summen av hva bilen er i salgspris før reprasjon og den summen som er nedlagt i den, så er man på god vei til en ny

Han kjøpte bilen høsten 2016 for 130000, og påkosta den ca 250000 fram til han tok den i innbytte mot en 2004 BMW 520 E60 jeg hadde til en verdi av ca 45000...

Har hatt problemer med tomgangen på E300 Diesel. Låg på ca 400rpm og kunne stoppe ved svinging stillestående. Fikk lodda opp ovp-relé og bytta elr så var tomgangen der den skulle være igjen.

Fikk også taki et korrekt dørpanel som skal byttes.

9E5497F5-A8BA-4EDA-89B1-6801AFFBFBE4_zpsolwhcyeq.jpg

Har også fått bytta multireim på både E300 Diesel og S320 da de gamle lagde endel lyd

57033C77-B0C9-4EFB-A57B-49C1EBB1D98F_zpsntkeovzx.jpg

• 1 month later...

Liten oppdatering her

Bil nr 100 ser sånn ut;

F4D05BE4-D245-420F-B8A0-AE0B2EF1FD89_zpsasr8gmqj.jpg

Har fått skilt på 1987 200 igjen. Bytta girkasse på den ifjor men nå begynte den å lekke fra peilepinnerør til girkassa. Brukt o-ring med for liten tykkelse. Ny bestilt.

Har også fylt full tank på S320 og 200n idag, greit å få brukt noe penger..

Får gratulere deg med den 100 bilen. Den ser bra ut  :) Er det noe feil med denne, eller er alt som det skal være?

Jo takk, er en 2005 E200cdi detta. Ikkeno galt utenom ulyd i forstilling og matte lykteglass. Skal på EU idag for å se hva som må gjøres.

100 biler er ikke værst! Hvor mange har du i året da, regnet ut ifra alder eller når du kjøpte den første? Klippekort på biltilsynet? hehe,helt rått :)

Har bare hatt 5-6 før jeg ble 18, resten har jo vært de siste 4 åra...

Har skrevet mye salgsmeldinger de siste åra da

Gratulerer med jubileet, veldig imponerende! :lol:

Så er jo spørsmålet, har du tjent eller tapt på dem?

Når sover du?  :lol:

Hvor er det best å handle deler?

Med vennlig hilsen, Olaf

Jo takk for det

Ikkeno spesielt tap, heller ikke mest lønnsomme arbeidet

Sover ved behov

Handler mest på Eurodel med tanke på greie priser og lager i Norge så er vanligvis rask levering..

:)

• 2 weeks later...