Jump to content

MercedesW124´s garasje

MercedesW124
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Gratulerer! Si meg, byttelåner du lykter på disse bilene dine? Du la ut et bilde over her av samlingen din, der var det også et par stk som manglet dette 🤔

Nei, er bare det at jeg kjøper vanligvis delebiler for å sette i stand, og virker som om at lyktene er det første som blir skrudd av  :)

• 2 weeks later...

Kom hjem i går etter en 6 dager/6000km lang ferie i Europa, brukte selvfølgelig 140n.

Møtte også et par bekjente i Kroatia og vi kjørte sammen til Italia.

Veldig god bil å ta en sånn tur med, men eneste dumme med å ha den som "bruksbil", er at den får så mange mil på seg og mister verdi til den dagen den skal selges...

Ble ikke tatt så mange bilder, men det under er tatt på villa fenaroli palace hotel i Italia.

adb28754a9be714acd666419a24e21e9.jpg

Ser veldig gøy ut! Men du skal ikke tenke på mil og fremtidig salg og verdi. Du må kose deg med bilen. Bør ikke spare den til nestemann med å tenke på mil. Da forsvinner jo gleden med å kose seg med den

Problemet er jo at nestemann vil ikke gi like mye. Men sånn generelt er jeg enig med deg. I hvert fall litt. Jeg sliter litt med det samme med 560’n. Vil helst kjøre den hele tida, samtidig minst mulig.

Det er nå vi lever, akkurat nå 👍 minner meg litt om min tante. Hun kjøpte seg drømmesofaen. Da vi kom på besøk så vi ikke den nye sofaen. Den var dekket til med så mye tepper at det t var umulig å se den. Samme er jo de som kjøper setetrekk i bilene. Spare til nestemann? Skal man ikke nyte sånt selv? Skal man liksom tenke på at det får heller neste eier gjøre? 🤔

Mye lettere å flytte hjula når de sitter på bilen.

Jepp, er litt tungvint å håndtere ellers...

Gla i disse S-klassene du :P

Ja liker biler med litt størrelse 👍🏻👍🏻

Gratulerer med ny bil. S klasse er gode biler.

Takk takk, trives best i 140n da  :)

• 2 weeks later...