Jump to content

W211 deksel på gearspak, automat

Carl
 Share

Recommended Posts

Sven Håkon: Seter og dørsider er mørk grått skinn/nesten mot svart så girspak bør matche dette

Har kjøpt et komplett "sort" tre Avantgarde listesett samt Avantgarde instrument/dash på E-bay, men girspak knapp fulgte ikke med. Den er i "brun-tre" nå, så sølv hadde vært supert.

Bilen er en w211 elegance, og det står "Elegance" på listene på forskjermene - så ideelt sett burde det ikke stå "Avantgarde" på girspak knappen.

Cabcruser; Denne kan være interessant, om ikke facelift utgave eller knapp dukker opp. er du i så fall interessert i å selge kun girspak uten omramming? 

Det lar seg nok ikke så lett gjøre, men synes facelift utgaven ser bedre ut, har sett flere med kun stjerne på toppen

Inntil videre funker nok også pre facelift med avantgarde-sølvdeksel på toppen også greit

Har du noe liggende av den ene eller andre typen?

Guest alexanderst

Er det plug & play å skifte ut til facelift gearspak og trepanel? Synes tante sin facelift 09 mod har en mye penere løsning her enn aluminiumfinishen som er i min 03 mod. Liker også gearkulen bedre.

• 3 weeks later...
Guest alexanderst

Er det plug & play å skifte ut til facelift gearspak og trepanel? Synes tante sin facelift 09 mod har en mye penere løsning her enn aluminiumfinishen som er i min 03 mod. Liker også gearkulen bedre.

Plug'n'play.

Vurderer å skifte ut som sagt, men jeg har W/S på gearknappen, mens facelift har vel C/S ELLER C/M/S? Hvordan blir det med dette da?

Har noen et faceliftdeksel så skrik ut.

I så fall bytter du bare bryter/girindikator - det har uansett ingen praktisk betydning siden det kun er en knapp som sender et signal om at du har trykket på knappen, hva som skjer videre avhenger av bilens koding. Da jeg ettermonterte US-girvelger måtte jeg splitte bryteren for å få beholde c-M-s på bryteren.

Guest alexanderst

Får kode om bilen til C/S når det muligens blir roller blind i bilen min til våren hos MBenzNL likevel. Men om noen har et slik facelift girdeksel så skrik ut. :)