Carl Posted October 28, 2015 Share Posted October 28, 2015 W211: mangler deksel øverst på gearspak, da fortrinnsvis det i sølv. Har DU et slikt å selge meg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cabcruser Posted October 29, 2015 Share Posted October 29, 2015 W211: mangler deksel øverst på gearspak, da fortrinnsvis det i sølv. Har DU et slikt å selge meg? Årsmodel? Facelift? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl Posted October 29, 2015 Author Share Posted October 29, 2015 Årsmodell 2002, ikke facelift - men om du har gearmansjett m/gearkule til facelift er jeg også interessert i det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted October 29, 2015 Share Posted October 29, 2015 Hvilken farge og til hvilke knapper trenger du? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cabcruser Posted October 29, 2015 Share Posted October 29, 2015 Denne er fra en 2005 model Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl Posted October 29, 2015 Author Share Posted October 29, 2015 Sven Håkon: Seter og dørsider er mørk grått skinn/nesten mot svart så girspak bør matche dette Har kjøpt et komplett "sort" tre Avantgarde listesett samt Avantgarde instrument/dash på E-bay, men girspak knapp fulgte ikke med. Den er i "brun-tre" nå, så sølv hadde vært supert. Bilen er en w211 elegance, og det står "Elegance" på listene på forskjermene - så ideelt sett burde det ikke stå "Avantgarde" på girspak knappen. Cabcruser; Denne kan være interessant, om ikke facelift utgave eller knapp dukker opp. er du i så fall interessert i å selge kun girspak uten omramming? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted October 29, 2015 Share Posted October 29, 2015 Ok, så det du ønsker er en facelift girkule med avantgarde-treverk og fortrinnsvis Elegance skrevet på? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl Posted October 29, 2015 Author Share Posted October 29, 2015 Det lar seg nok ikke så lett gjøre, men synes facelift utgaven ser bedre ut, har sett flere med kun stjerne på toppen Inntil videre funker nok også pre facelift med avantgarde-sølvdeksel på toppen også greit Har du noe liggende av den ene eller andre typen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted October 29, 2015 Share Posted October 29, 2015 Har muligens noe som kan passe - skal sjekke dette og komme tilbake til deg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest alexanderst Posted October 29, 2015 Share Posted October 29, 2015 Er det plug & play å skifte ut til facelift gearspak og trepanel? Synes tante sin facelift 09 mod har en mye penere løsning her enn aluminiumfinishen som er i min 03 mod. Liker også gearkulen bedre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted October 30, 2015 Share Posted October 30, 2015 Er det plug & play å skifte ut til facelift gearspak og trepanel? Synes tante sin facelift 09 mod har en mye penere løsning her enn aluminiumfinishen som er i min 03 mod. Liker også gearkulen bedre. Plug'n'play. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted October 31, 2015 Share Posted October 31, 2015 Har du noe liggende av den ene eller andre typen? Hadde dessverre kun girkuler med brunt treverk.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl Posted November 3, 2015 Author Share Posted November 3, 2015 Noen som har noe liggende? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cabcruser Posted November 6, 2015 Share Posted November 6, 2015 Cabcruser; Denne kan være interessant, om ikke facelift utgave eller knapp dukker opp. er du i så fall interessert i å selge kun girspak uten omramming? Kan selge den sølvplata i bunn hvis du er interessert ja, kontakt meg på 91696588 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl Posted November 8, 2015 Author Share Posted November 8, 2015 Det ordnet seg, men takk uansett Cabcruser Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest alexanderst Posted November 25, 2015 Share Posted November 25, 2015 Er det plug & play å skifte ut til facelift gearspak og trepanel? Synes tante sin facelift 09 mod har en mye penere løsning her enn aluminiumfinishen som er i min 03 mod. Liker også gearkulen bedre. Plug'n'play. Vurderer å skifte ut som sagt, men jeg har W/S på gearknappen, mens facelift har vel C/S ELLER C/M/S? Hvordan blir det med dette da? Har noen et faceliftdeksel så skrik ut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted November 25, 2015 Share Posted November 25, 2015 I så fall bytter du bare bryter/girindikator - det har uansett ingen praktisk betydning siden det kun er en knapp som sender et signal om at du har trykket på knappen, hva som skjer videre avhenger av bilens koding. Da jeg ettermonterte US-girvelger måtte jeg splitte bryteren for å få beholde c-M-s på bryteren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest alexanderst Posted November 25, 2015 Share Posted November 25, 2015 Får kode om bilen til C/S når det muligens blir roller blind i bilen min til våren hos MBenzNL likevel. Men om noen har et slik facelift girdeksel så skrik ut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts