Jump to content
FrodeS

Kaldt

Recommended Posts

HÆÆÆ???? Er du på ferie i Nord Norge?? Her på vestlandet er det jo selvsagt mildt og regn.... :lol:

Den så jaggu kald ut!

Jeg må få kjøpt meg en temperaturmåler til huset nå, hadde vært artig og visst hvordan temperaturen var i dag tidlig. Det er rim på bakken hos meg også.

29102006076.jpg

Noen som frøs hos meg idag også!

Ja, du er klar for skituren også du, Trond Erik :lol: :lol:

Har montert skiboks i -10 en gang. Aldri mer :lol: Det er litt av et prosjekt når en ikke har garasje...

Har montert skiboks i -10 en gang. Aldri mer :lol: Det er litt av et prosjekt når en ikke har garasje...

Så du har på en måte bare forberedt en lang og intens langrenn-sesong allerede nå?!!? :lol: :lol:

Selvfølgelig. Ikke noe er som skikkelig skitur i marka i gnistrene vinterføre.  :P

Selvfølgelig. Ikke noe er som skikkelig skitur i marka i gnistrene vinterføre.  :P

Ja, var ikke du en energisk langrennsløper på høgt plan i sin tid?? :lol: :lol:

Ehh nei... :shock:

Ehh nei... :shock:

Hihi!!! Bare kødda med deg :lol: :lol: :lol:

HÆÆÆ???? Er du på ferie i Nord Norge?? Her på vestlandet er det jo selvsagt mildt og regn.... :lol:

Nei, er hjemme. Var 5 blå i dag tidlig. De to andre bilene sto i sola og koste seg.

Nei, er hjemme. Var 5 blå i dag tidlig. De to andre bilene sto i sola og koste seg.

-5 grader :shock: :shock:

Skulle jo nesten tro at det var midt på vinteren!!

Charlie, du er jo full av f...  :lol:

Hadde ikke hatt hjerte til å gni det sånn inn som du gjør.....

På den andre siden virker det jo som om de liker at det er kaldt  :shock:

For å si det sånn, jeg liker vinteraktiviteter. Å bli med i akebakken med guttungen, gå på skitur, stå på slalom osv. Alt det er rett i nærheten av der jeg bor. Jeg vil mye heller ha snørike vintre med jevn temperatur enn regn, regn, regn, regn, regn, isregn, regn, snø, regn osv... For å ikke snakke om høststormene dere koser dere med. Nei, jeg avtjente førstegangstjenesten min i Vatneleieren, og da fikk jeg nok av Rogaland for å si det sånn. Bare gni i vei, det preller av som vann på en nypolert Benz :wink:

Men aller helst ville jeg hatt 25 grader og sol 365 dager i året, masse penger og en privatjet som kunne frakte meg og mine til et vintersportssted når jeg gikk lei av varmen :lol:

Jeg liker ikke vinteraktiviteter:

- Stå ute og fryse mens man venter på bussen i -25 kuldegrader

- Kjøre rundt på såpeglatte veier

- Tryne på fortauet i Oslo fordi det er så sykt glatt

- Gamle dieselbiler som ikke starter fordi det er kaldt

Jeg burde strengt tatt flytte til Australia, for jeg er ikke så glad i regn heller.

Uff ja...det er helt jævlig når det nå blåser,regner og er 7-8 grader ute..... får trøste oss med at det ikke er lenge til det snur igjen... :lol:

Charlie, du er jo full av f...  :lol:

Hadde ikke hatt hjerte til å gni det sånn inn som du gjør.....

På den andre siden virker det jo som om de liker at det er kaldt  :shock:

Bedre at det er kaldt enn at det regner hele vinteren.

HER er forresten noen bilder fra vinteren som var. Kjekt å ha avtale med en som kjører traktor. Betaler bare lommerusk for å få måkt gårdsplassen.

Nei, takke seg til skikkelig vinter. Når først sola er borte, så kan det like gjerne komme en meter snø og stabilt -15C

Jeg liker ikke vinteraktiviteter:

- Stå ute og fryse mens man venter på bussen i -25 kuldegrader

Kjør bil!

- Kjøre rundt på såpeglatte veier

Det er jo bare morro. De få stedene man får oppleve det. Vanligvis er det salt man kjører på, ikke snø/is. Det er ikke like morro :(

- Tryne på fortauet i Oslo fordi det er så sykt glatt

Kjør bil!

- Gamle dieselbiler som ikke starter fordi det er kaldt

Kjør BIL. Tom. Laurelen min med en eller to ødelagte glødeplugger startet i -28C.

Jeg burde strengt tatt flytte til Australia, for jeg er ikke så glad i regn heller.

Eller bruk bilen til det den er til. Ser ut til å løse de fleste av problemene dine :-)

Nei. Å bruke bil til jobben er uaktuelt og det løser heller ingen av mine problemer med vinteren. I tillegg er det verste jeg vet å stå i kø. Bedre å lese en god bok...

Bare gni i vei, det preller av som vann på en nypolert Benz :wink:

Puhh, det var godt  :lol:

(Forresten så regner det ikke sååå mye her. Det regner faktisk nesten dobbelt så mye i Bergen)  :shock:

Synes Stavanger har visst seg fra en meget god side hver gang jeg har vært der. Kunne absolutt tenkt meg å flyttet dit!

Det er bare å si fra så skal vi stå klar med velkomstkomitéen  :P

Jeg stiller også i mottakelsen!! Hvis det er wienerbrød, så stiller vel Morten også??!! :lol: :lol: :lol: