Hans Kåre Isdal Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 Her er min bilpleie dag. på min ny innkjøpte s32 211 320 2007 mod. Etter ein god nedvask: Og litt nær bilder av lakkens tilstand: Litt dypere striper... Etter litt speil polering. litt på skjermen: Etter: Så etter alt er voksa inn: Litt side sprang her: Pappa ville vaska bil. fin inni og: Så etter ein liten tur. Med litt meir disel: . Meir om produkta eg brukte kommer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Kåre Isdal Posted February 15, 2015 Author Share Posted February 15, 2015 Her er produkta: - pribort - M205 Mirror Glaze® Ultra Finishing Polish - M26 Mirror Glaze® Hi-Tech Yellow Wax, og type rød pute. 3m....ja mb er hard! Brukte 7.5 time utvendig...har ikkje produkt til invendig endå..kommer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ØHN Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 Fint løft du ga bilen her. Jobbet du for hånd, eller brukte du poleringsmaskin? På lakken din får du enda bedre resultat med ripefjerning ved å bruke Mirror Glaze#105 før du avslutter med Mirror Glaze #205. Keep up the good work! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Kåre Isdal Posted March 1, 2015 Author Share Posted March 1, 2015 Eg brukte maskin. med ein del press. Trur nok det stemmer det du seier med glaze#105, men det var ikkje tiljengelig denne gang. Har lyst til å få bedre utstyr, men det er koster. og trur ikkje madamen vil bytta middag med ny lakkforsegling heilt endå. heheh men det kommer. No er eg på skinn behandlings jakt. Takker for støtta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest alexanderst Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 Se der fikk du polert den flotte rødfargen ja! Kjempeflott Ang. skinnrens er det ingen utvei. Her må du bruke Swissvax Leather Care kit. Dette er helt rått. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ØHN Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 Eg brukte maskin. med ein del press. Trur nok det stemmer det du seier med glaze#105, men det var ikkje tiljengelig denne gang. Har lyst til å få bedre utstyr, men det er koster. og trur ikkje madamen vil bytta middag med ny lakkforsegling heilt endå. heheh men det kommer. No er eg på skinn behandlings jakt. Takker for støtta. Ei flaske MG#105 koster ikke mer enn en burgermiddag for deg og fruen. Det kan du sikkert få lurt inn i budsjettet. MG#205 har mye oljer i seg, så det ser ut som du får fjernet mye riper, men det er en illusjon. Oljene i MG#205 polishen kan du fjerne med såpe eller isopropanol. Da vil du se at ripene dukker opp igjen. De blir ikke borte med MG#205, bare skjult en liten stund. Voks og forsegling skjuler også de minste ripene en stund, til det vaskes av. På din harde lakk må det grovere polish til som f. eks. MG#105, Menzerna FG400 eller Scholl S03Gold. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Kåre Isdal Posted March 1, 2015 Author Share Posted March 1, 2015 hmm det betyr ny behandling og hard jobbing...jaja. til sommeren må det blir. trudde det var 500 kr slike flasker koster. Men takker for gode tips til min lakktype. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts