Jump to content

min nye 211 320

Recommended Posts

• Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Felgenen kom endlig på bilen. etter grundig nedvask, polering og voks.  

dette er på vei til meg.   inn med 17"ut med 16" blir lekkert.

fekk senka bilen framme...dog utan dog utan min godkjenning. feil..fjørbrudd....i nedre ring...selfølgelig.   så eg fekk tak i forhøyning sett...blir fiksa i morgon.  

Posted Images

• 3 weeks later...

meiner desser er frå 212, bredene er 8 og impress er 45. desse kan og vera impress 47,,då usikker på om alle er iike.

og at framme må eg ha litt  dypare senter kop då den blir dyta av med kopen som er over lageret framm på 211.

men desse er i alle fall kjempe.

sitter litt langt inn,,men det er berre noko eg legger merke til når eg studerer.

ps. litt jobb å holde dei reine. då det er ein !"renne" bak eikene. men det kan eg fint leve med når dei ser så bra ut.

fekk endlig på micelin igjen etter alt for mange år utan. dei er berre fatastike å kjøre på. og ein har eit par sesonger på dei og.

Mulig eg tar litt av det. då eg er glad i å bruke kreftene,,,må jo høyre min v6 og....

• 8 months later...

Low ride 🤣

Opplevde noe av det samme med samme type bil på motorvei i 125 km/h i Frankrike. Den lå ikke så dypt som din på bildet. Gikk helt fint å bremse ned og kjøre inn til siden. Skiftet fjører og støtdempere på begge sider.

Bilen var kjørt kun 150.000 km. Er dette en svakhet på disse bilene?

23 hours ago, Jan S said:

Low ride 🤣

Opplevde noe av det samme med samme type bil på motorvei i 125 km/h i Frankrike. Den lå ikke så dypt som din på bildet. Gikk helt fint å bremse ned og kjøre inn til siden. Skiftet fjører og støtdempere på begge sider.

Bilen var kjørt kun 150.000 km. Er dette en svakhet på disse bilene?

nei og ja. alt etter salting,vei og kjørestil vil eg seia.