Jump to content

nye bilen

bige
 Share

Recommended Posts

• 3 weeks later...
  • Replies 265
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Har vi ikke allerede snakket om stjerna på panseret? Eller var det en annen som også bestilte E klasse med AMG og stjerne på panseret?

Synes ikke det passer med to stjerner, men utenom det er nok bilen blant topp 5 W212 på forumet her:)

Vi har ganske lik smak. Når jeg vurderte W212 facelift var det akkurat slik interiør og treverk jeg kunne tenke meg.

Har vi ikke allerede snakket om stjerna på panseret? Eller var det en annen som også bestilte E klasse med AMG og stjerne på panseret?

Synes ikke det passer med to stjerner, men utenom det er nok bilen blant topp 5 W212 på forumet her:)

Vi har ganske lik smak. Når jeg vurderte W212 facelift var det akkurat slik interiør og treverk jeg kunne tenke meg.

Stjerna må jeg ha for og sikte i garasjen .......... ventet noe tid for og få 360 kamera . Regner med den selges om 3 år med under 40tkm på telleren - om jeg kjenner meg selv rett ...... den jeg bytter inn har akkurat rundet 34tkm .....

I dag fikk jeg store sjokket . Var og hørte om vinterdekk til ny bilen MB i Tønsberg 4stk original 18" Amg med hakka 8 - håper dere sitter bra ....... 54tkr med rabbatt 45tkr + dekkhotell 3600 med to bytter per år .

Ringte over til MB Strømstad de måtte ha ......... 23500 svenske (10% minus) for samme pakken . Der var det mulig og få dekkhotell til 1200 svenske i året med to bytter ...... :shock:

What the f.....

Jeg hadde 265/18 bak og 245/18 foran på sommeren.

Jeg punkterte det ene dekket bak og fikk ny for 3500kr.

Pris hos BOS var 8.000kr eller noe. Selgeren ba meg kjøpe et annet sted for de hadde dyre dekk og fikk ikke like mye rabatt som dedikerte dekkbutikker.

Kjøpte mine hos dekkonline.no. Hyggelige gutter. Fyr av en epost og be om pris.