Jump to content

Noe liv i lokallaget?

Recommended Posts

• 1 month later...
  • 4 weeks later...

Jada det er jo kjekt å kjøre flere biler sammen. :) Mulig broren min skal være med sin bil hvis den blir klar. Jeg kommer til å kjøre opp med w210 min og kompisen min med en w201. Eventuelt så skal vi og opp på vårmønstringen, så det går vel an å ta et lite treff før gol. Ellers er vi ofte å skrur på bilene. Hvilken bil e det du tenkte å kjøre  8)

Ok, ja hadde jo vært kjekt med et lokalt treff før Gol også.... Et lite tips før Golturen er at de starter asfaltering av Hardangervidda i disse dager...skal holde på en stund....dette betyr asfalt lim og dritt som sitter godt :(... ikke helt ideelt for oss kanskje ?!?!

Har dere noen fast plass dere skrur? På meg blir det cls til Gol.

Gi gjerne en lyd om dere har planer om et møte før turen...kommer gjerne på en luftetur :)

Skal uansett på vårmønstringen, da vi skal gå vakter og litt sånn.  :) Ellers så har vi fått leie plasser til å skru i kjøkkelvik. De skal asfaltere ja hmm. Ikke noe særlig å få det på bilen nei. Har nettopp fått lakkert ene døren og, så vi kan gjerne kjøre Lærdal Hemsedal strekningen.

Såfremt det ikke blir noe møte i bergensavdelingen før gol, er det nå bare å ta en tur til kjøkkelvik hvis du vil. Eventuelt et annet sted. Er nå ofte ute med bilen, må få sett clsen og  :)

• 4 weeks later...

Husk at hvis dere vil prøve å blåse litt liv i lokallaget, så kan medlemsansvarlig stille med epost-lister over medlemmer i området, og det er en ubenyttet støtte på kr. 2000,- til gode formål for å samle lokallaget.